Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЦІЛЬ І ЗАДАЧИ КУРСУ

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра організації виробництва та агробізнесу

 

ОРГАНІЗАЦІЯ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

Для проведення практичних занять

І самостійному вивченню дисципліни

"Організація аграрного бізнесу"

для студентів факультету технології виробництва

і переробки продукції тваринництва денної форми навчання

напряму підготовки 7.090102 "Технологія виробництва

і переробки продукції тваринництва"

Миколаїв - 2010

Методичні вказівки підготовлені к.е.н., Іваненко Т.Я

Відповідальний за випуск д.е.н., професор, завідувач кафедри організації виробництва та агробізнесу Червен І.І.

Рецензенти:

Лагодієнко В.В., д.е.н., заступник начальника Головного управління агропромислового розвитку Миколаївської облдержадміністрації

Крилова І.Г., к.е.н., доцент кафедри економіки сільського господарства Миколаївського державного аграрного університету

Призначення методичних вказівок – надання допомоги студентам денної форми навчання у процесі проведення практичних занять та самостійного вивчення дисципліни

Рекомендовано до видання методичною комісією економічного факультету

(протокол № 3 від 26.11.10 p.)

 

 

ЗМІСТ

ВСТУП4

РОЗДІЛ 15

1.1.Тематичний план дисципліни 5

1.2. Рекомендована література 5

1.3. Основний зміст дисципліни 7

РОЗДІЛ 2

Поради по вивченню дисципліни і завдання для самоперевірки

набутих знань 11

Тема 1. Загальна характеристика підприємництва 11

Тема 2. Типи підприємництва, його середовище 19

Тема 3. Мале підприємництво в ринковій економіці 21

Тема 4. Прогнозуввання ринкового середовища та вибір

підприємницької діяльності 26

Тема 5. Технологія створення підприємства (власної справи) 35

Тема 6. Бізнес-планування у підприємництві 45

Тема 7. Фінансова діяльність підприємства та кредитна і

податкова система в сфері аграрного бізнесу 48

Тема 8.Підприємницький успіх і культура бізнесу 56

Тема 9. Економічна ефективність діяльності підприємницьких

структур 59

ДОДАТКИ 62

 

ВСТУП

ЦІЛЬ І ЗАДАЧИ КУРСУ

В умовах становлення й розвитку ринкової економіки провідною формою господарювання має бути підприємництво — особливий вид діяльності, певні тип і стиль господарської поведінки, що характеризуються повною свободою вибору типу діяльності, інноваційним характером здійснення та орієнтацію на отримання зиску.

Підприємництво виступає тією рушійною силою, що виводить економіку на шлях ефективності, раціоналізації, бережливості та оновлення. Отже, підприємництво є стимулом розвитку виробництва та основою розвитку економіки.

Нарощування темпів розвитку та зростання ефективності підприємництва як сучасної форми господарювання неодмінно потребує підготовки висококваліфікованих менеджерів підприємницького типу, готових діяти в умовах підвищеного ризику, динамічності й невизначеності зовнішнього оточення, що притаманні сучасним ринковим реаліям.
Вивчення теоретичних і практичних основ підприємництва є обов’язковою умовою успішного переходу до нових принципів господарювання, характерних для ринкової економіки.

Вивчення дисципліни "Організація аграрного бізнесу" передбачає засвоєння студентами всіх необхідних кроків для здійснення підприємницької діяльності від моменту прийняття рішення про започаткування власного бізнесу до ліквідації власної справи, коли її місія вже виконана.

В процесі вивчення курсу студенти повинні оволодіти вмінням самостійно обирати вид підприємницької діяльності та організаційно-правових форм ведення бізнесу; досліджувати ринкове середовище, в якому буде здійснюватися підприємницька діяльність; визначати обсяг необхідних виробничих і фінансових ресурсів для започаткування власного бізнесу; засвоїти навички розробки необхідних статутних та установчих документів; обирати вигідні канали та методи просування товарів до споживача; вміти користуватися послугами організацій та установ, що обслуговують бізнесові структури.


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. В результаті вивчення курсу
  8. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  9. Визначення предмету курсу
  10. Визначення предмету курсу
  11. Вопрос 37:Раскрыть сущность и задачи экологического
  12. Вопрос 55: Арбитражные суды РФ. Их система, задачи и полномочия. Выс-




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КРУГЛЯК Марина Едуардівна | Основний зміст дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.