Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дієт на всі випадки життя

№1. Чорна кава без цукру (2Ккал), йогурт фруктовий (140Ккал), яблуко (35Ккал)

№2. Вівсяні або кукурудзяні пластівці (400Ккал), молоко (95Ккал), банан (120Ккал)

№3. 2 яйця, смажених з беконом (550Ккал), булочка з висівками (250Ккал), сок (50Ккал)

№4. Рогалик з джемом (150Ккал), склянка какао (200Ккал), 1 апельсин (50Ккал)

№5. Грінки (120Ккал), 2 шматочка шинки (300Ккал), кусочок сиру (130Ккал)

&Readingand-Writing

Look at the advertisement. What does it advertise? Would you buy this product? Why? What attracted you most in this advertisement?

IT'S HERE! At Last The Pill You've All Been Waiting For! The Pill To End All Pills! THE PILL TO END ALL OTHER FOOD! N U T R I XTM FROM INTERNATIONAL FOOD SUBSTITUTES AND ASSOCIATED CHEMICAL INDUSTRIES INC. N U T R I XTM We are proud to announce that we have started full production of this revolutionary new pill which will turn your eating habits upside down and turn your life-style inside out. N U T R I XTM • is guaranteed to provide a well-balanced daily diet with all the nutrients of conventional food, and a whole lot more. • is rich in body-building protein - as much as in half a dozen eggs, and has an equally high iron content. • has as many vitamins as you'd find in 6 pints of milk, 5 pints of yoghurt and 20 pints of beer; it contains as much vitamin E as a fridge-full of margarine. • allows you a carefully-controlled intake of carbohydrates, starch, sugars etc. and a concentrated source of energy through fats equal to that found in 6 pounds of cottage cheese and 2 whole pounds of cream. Now with the cholesterol problem eliminated! • contains all essential minerals like calcium and iodine (as much as in 25 family-size packets of salt and bacon-flavoured crisps). • still has, believe it or not, fewer calories than 5 kilos of suet or lard. As part of our promotion for this exciting new product, we are offering one free pill when you buy one each from our range of eight tempting flavours: HONEY STRAWBERRY JAM MARMALADE SOYA SAUCE HAM TOFFEE MALTED MILK BEEF N U T R I XTM CRUNCH IT, MUNCH IT LIKE A DIGESTIVE BISCUIT or CHEW IT LIKE GUM or DISSOLVE IT IN 100 MLS. OF WATER N U T R I XTM IT’S AVAILABLE IN YOUR SHOPS, NATIONWIDE NOW!

-Writing

Write your own advertisement using this as an example.

Ø Persuade your audience, choose details that will give them a positive feeling about the product and make them feel that the product will do something for them.

Ø Begin your advertisement with a sentence that will grab the attention of your audience.

Ø Next, present reasons why people should buy the product. Back up each reason with facts. Remember that a fact is something that can be observed or proved.

Ø Remember to include all the necessary information that tells how to buy the product of your advertisement.

Ø Try to vary the kinds of sentences you use. Questions, imperatives and exclamatory sentences can help to get your reader’s attention.

 


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. А. 5-7 день життя.
  4. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  5. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  6. Адаптації до паразитичного способу життя
  7. Акти за формою Н – 5, Н – 1 та НПВ. Нещасні випадки пов’язані з виробництвом і не пов’язані з виробництвом.
  8. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  9. Анамнез життя
  10. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  11. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  12. Безпечних умов праці, здорового способу життя та нормального




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 7 | Exercise 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.