Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література

1. Дзюба І. “І засвітився сам від себе“ // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 кн. – К., 1994. – Кн. 1. – С. 402-410.

2. Дзюба І. Слово про поетове дитинство // Слово і час . – 1990. - № 10. – С. 50-52.

3. Коротич В. Володимир Свідзинський // Поезія-68. – Вип. 2. – С. 59-60.

4. Мандрівник і риболов: Природа у творчості Володимира Свідзинського й Максима Рильського . – К.: Факт, 2003.

5. Моклиця М. Володимир Свідзинський // Модернізм у творчості письменників ХХ століття. Частина 1. Українська література. – Луцьк, 1999. – С. 112-124.

6. Свідзинський А. „Я виноград відновлення у ніч несу…”: Володимир Свідзинський – творець прекрасного. – К.: Вид-во ім. Олени Те ліги, 2003.

7. Свідзинський В. Спогади про брата // Слово і час. – 1990. - № 5. – С. 3-13.

8. Соловей Е. Неканонічна традиційність // Сучасність. - 1996. - № 2. – С. 98-114.

9. Соловей Е. Володимир Свідзинський // Ґроно нездоланих співців. – К., 1997. – С. 51-60.

10. Стус В. “Зникоме розцвітання“ // Слово і час. – 1991. - № 5. – С. 3-13.

11. Шевчук В. Образ поета // Вітчизна . – 1985. - № 9.

12. Яременко В. Лірика В.Свідзинського // Свідзинський В. Поезії. – К., 1986. – С. 3-24.

 

 

7. Варіант української неокласики

1. Естетична платформа українського неокласицизму.

2. Культивування класичних жанрів у ліриці неокласиків.

3. Проблема мистецтва і творчості у поезії неокласиків.

4. Античний світ у поезії М.Зерова.

5. Особливості пейзажної лірики М.Рильського.

6. Аналіз сонета М.Драй-Хмари “Лебідь”.

7. Поема Ю.Клена “Попіл імперій” – літопис ХХ ст.:

а) проблематика, сюжет та композиція поеми;

б) біблійні джерела поеми (“Плачі Єремії”);
в) використання образів із античної міфології;

г) фольклорні мотиви;

ґ) польські та німецькі легенди та інші літературні ремінісценції, їх значення;

д) “Дантове пекло” – страхітлива дійсність соціалізму в Радянському Союзі;

е) засоби зображення тоталітарного режиму фашистської Німеччини;

ж) багатство стильової палітри поеми.

 

Завдання: 1. Випишіть античну та біблійну символіку сонетів М.Зерова.

2. Законспектуйте статтю: Наливайко Д. Українські неокласики і класицизм // Наукові записки НаУКМА . Неврлий М. З глибини сузірних, п’ятірного ґрона // Україна. – 1998. - № 16. – С. 8-11

 


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.