МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Дзюба І. “І засвітився сам від себе“ // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 кн. – К., 1994. – Кн. 1. – С. 402-410. 2. Дзюба І. Слово про поетове дитинство // Слово і час . – 1990. - № 10. – С. 50-52. 3. Коротич В. Володимир Свідзинський // Поезія-68. – Вип. 2. – С. 59-60. 4. Мандрівник і риболов: Природа у творчості Володимира Свідзинського й Максима Рильського . – К.: Факт, 2003. 5. Моклиця М. Володимир Свідзинський // Модернізм у творчості письменників ХХ століття. Частина 1. Українська література. – Луцьк, 1999. – С. 112-124. 6. Свідзинський А. „Я виноград відновлення у ніч несу…”: Володимир Свідзинський – творець прекрасного. – К.: Вид-во ім. Олени Те ліги, 2003. 7. Свідзинський В. Спогади про брата // Слово і час. – 1990. - № 5. – С. 3-13. 8. Соловей Е. Неканонічна традиційність // Сучасність. - 1996. - № 2. – С. 98-114. 9. Соловей Е. Володимир Свідзинський // Ґроно нездоланих співців. – К., 1997. – С. 51-60. 10. Стус В. “Зникоме розцвітання“ // Слово і час. – 1991. - № 5. – С. 3-13. 11. Шевчук В. Образ поета // Вітчизна . – 1985. - № 9. 12. Яременко В. Лірика В.Свідзинського // Свідзинський В. Поезії. – К., 1986. – С. 3-24.
7. Варіант української неокласики 1. Естетична платформа українського неокласицизму. 2. Культивування класичних жанрів у ліриці неокласиків. 3. Проблема мистецтва і творчості у поезії неокласиків. 4. Античний світ у поезії М.Зерова. 5. Особливості пейзажної лірики М.Рильського. 6. Аналіз сонета М.Драй-Хмари “Лебідь”. 7. Поема Ю.Клена “Попіл імперій” – літопис ХХ ст.: а) проблематика, сюжет та композиція поеми; б) біблійні джерела поеми (“Плачі Єремії”); г) фольклорні мотиви; ґ) польські та німецькі легенди та інші літературні ремінісценції, їх значення; д) “Дантове пекло” – страхітлива дійсність соціалізму в Радянському Союзі; е) засоби зображення тоталітарного режиму фашистської Німеччини; ж) багатство стильової палітри поеми.
Завдання: 1. Випишіть античну та біблійну символіку сонетів М.Зерова. 2. Законспектуйте статтю: Наливайко Д. Українські неокласики і класицизм // Наукові записки НаУКМА . Неврлий М. З глибини сузірних, п’ятірного ґрона // Україна. – 1998. - № 16. – С. 8-11
Читайте також:
|
||||||||
|