МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проза Миколи ХвильовогоПлан 1. Роль і місце М.Хвильового в літературній дискусії 1925-28 рр. Поняття ”України”, ”Москви” та ”Європи” в інтерпретації письменника. 2. ”Націонал-комунізм” (”кентавризм”) М.Хвильового. Ідеологічні та естетичні орієнтири письменника. 3. Імпресіонізм ранньої прози М.Хвильового (зб. ”Сині етюди” та «Осінь»). 4. Проблема ”революції і людини” в мистецькому відображенні М.Хвильового (”Я (Романтика”), ”Мати”, ”Солонський яр”). 5. Зміна стильової домінанти у прозі 2 періоду творчості. Сатирично-іронічна манера письма (”Свиня”, ”Ревізор”, ”Іван Іванович”). 6. ”Повість про санаторійну зону” – соціально-проникливий твір-передбачення. ”Лабораторія характерів” у творі. 7. «Вальдшнепи». Трактування російсько-українського конфлікту.
Завдання : 1) написати твір-роздум на тему: ”Образ матері в новелістиці Миколи Хвильового (”Із Вариної біографії”, ”Кіт у чоботях”, Мати”, ”Я(Романтика)”); 2) прослідкувати характер еволюції ліричного героя новели “Я (Романтика)” у подальшій творчості М.Хвильового (письмово).
Література 1. Агеєва В. Українська імпресіоністична проза. – К., 1995. – С. 97-105. 2. Безхутрий Ю. Художній світ Миколи Хвильового. – Х.: Фоліо, 2003. 3. Бондар І. Найкращий твір Миколи Хвильового // Березіль. – 1993. - № 1. 4. Голубенко П. Хвильовий і Шпенглер // Хроніка-2000. — Вип. 37 -38. — K., 2000. – С. 5. Гаврильченко О., Коваленко А. М.Хвильовий. Холодний яр та громадянська війна та громадянська війна // Слово і час. – 1992. - № 8. – С.136-142. 6. Грищенко О. ”Іван Іванович”: Текст і контекст // Вітчизна. – 1989. - № 2.- С. 136-149. 7. Дзюба І. Микола Хвильовий: ”азіятський ренесанс” і ”психологічна Европа”. – К., 2005 8. Коломієць Л. Український ренесанс: У пошуках індивідуальності // Слово і час. - 1992. - № 10. – С. 64-70. 9. Красін О.В. Національна концепція Миколи Хвильового // Український істор. журнал. – 1997. - № 6. 10. Лігостова О. Вибір героїв М.Хвильового // Слово і час. – 1995. - № 1. 11. Родін В. Історіософські концепції М. Хвильового та О. Шпенглера на зламі епох // Сіверянський літопис. — 2001. — №2 (38).
9. Повість Миколи Хвильового “Санаторійна зона” План 1. Відображення епохи у творчості М.Хвильового. Образ «міжчасся» (Т. Гундорова). 2. Характер конфліктів, їх джерела у «Повісті про санаторійну зону». Проблематика повісті. 3. Символічні образи повісті, джерела їх виникнення. Образи “зайвих людей”. 4. Вияв філософії езистенціалізму в повісті. 5. Особливості поетики “Санаторійної зони”.
Завдання: написати письмову роботу: «Місце інтертексту в прозі М.Хвильового».
Читайте також:
|
||||||||
|