МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Барабаш Ю. Український Єремія: Євген Маланюк і проблема малоросійства // Слово і час. – 1997. - № 1. 2. Войчишин Ю. “І ярий біль, і крик тужавий…“: Поетична особистість Євгена Маланюка. – К., 1993. 3. Гординський С. Євген Маланюк – національний поет // Гординський С. На переломі епох: Літературознавчі статті, огляди, есеї, рецензії, спогади. – Л., 2004. – С.236-240. 4. Дрозд Л. Смислове навантаження образу Ісуса Христа в поетів “празької школи“. – Дивослово. – 2005. - № 8. – С. 64-69. 5. Ільницький М. Поезія державного чину // Дзвін. – 1992- № 5-6. – С. 154-158. 6. Ільницький М. Степове прокляття України // Укр. мова і література в школі . – 1993. – С. 3-10. 7. Кандиба Олег Два світовідчуття // Ольжич О. Незнаному воякові. – К., 1994. – С. 139-144. 8. Климентова О. Історико-літературний феномен “празької школи“ // Дивослово. – 2003. - № 10. – С. 49-51. 9. Колісниченко-Братунь Н.Феномен письменників-емігрантів в світлі українського менталітету. – Ш Міжнародний конгрес україністів. – К.: Обереги, 1996. – С. 183-188. 10. Крупач М. Біля джерел історіософської поезії Євгена Маланюка // Укр. літературознавство. – Л., 1995. - № 57. – С. 95-94. 11. Лавріненко Ю. Поет своєї епохи. Мислитель-спостережник. Плід дозрілості – “Серпень“ – остання книжка поета. ВІ енциклопедичному підсумку // Українське слово: Хрестоматія укр. літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 кн. – кн.. 2 – К., 1994. – С. 148-158. 12. Моклиця М. Модернізм у творчості письменників ХХ століття. Частина 1. Українська література. – Луцьк, 1999. – С. 138-147. 13. Неврлий М. Євген Маланюк. Воскресіння // Україна. – 1989. - № 47. 14. Неврлий М. Муза болю, гніву, боротьби // Маланюк Є. Поезії. – К., 1992. – С. 5-26. 15. Неврлий М. Маланюк і Багряний: дві концепції визволення України // Слово і час. – 2003.- № 10.- С. 38-34. 16. Салига Т. З Україною в серці // Українська мова і література в школі. – 1991. - № 10. – С. 56-64. 17. Сивокінь Г. Євген Маланюк: творчість і національність // Дивослово. – 1997. - № 1. 18. Сивокінь Г. Ментальність, біографія, творчість (Євген Маланюк) // Самототожність письменника. До методології сучасного літературознавства. Колективна монографія /Відпов. редактор Г.М.Сивокінь. – К., 1999. – С. 135-153. 19. Сирота Л. Євген Маланюк і “скаманр“ // Українське літературознавство. – 2002. – Вип.. 65. – С. 55-63. 20. Череватенко Л. “Епоха йде молитви і вогня …“ // Дніпро. – 1990.- № 3. 21. Шкандрій М. Національна самокритика: Євген Маланюк // Шкандрій М. В обіймах імперії: російська і українська література новітньої доби. – К., 2004. – С. 372-379. Гуманістичний та антитоталітарний пафос творів Івана Багряного «Тигролови» та «Сад Гетсиманський» План 1. Літературно-естетичні та політичні погляди І.Багряного. Світоглядна позиція письменника. 2. Повість «Тигролови» у контексті світової пригодницької літератури. Жанрова специфіка твору І. Багряного. 3. Автобіографічні елементи у повісті. 4. Характер конфлікту .Образна система. 5. Роль символічних прийомів у творі. 6. Жанрово-стильові параметри роману-опору «Сад Гетсиманський». Прийом антиципації, його роль в організації тексту. 7. Герой-індивідуаліст І.Багряного: внутрішня боротьба людина за збереження честі і гідності. 8. Християнська символіка в романі. 9. Пізнавальна та метафізична вартість роману. Особливості мистецької манери.
Завдання: 1) проаналізувати художню роль символів та їх генезу в епіці І.Багряного; 2) підготувати реферат «Іван Багряний – публіцист». Читайте також:
|
||||||||
|