Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність виконання роботи

Завдання 1. Ознайомитись з поведінкою пружинного маятника та можливостями комп’ютерної програми на графічному інтерфейсі (рисунок 17.3).

1. Навести мишкою курсор на кульку і заставити маятник коливатись з різними амплітудами. Навчитись мишкою пересувати вимірну лінійку і вимірювати нею величину відхилення (амплітуду коливань) кульки.

2. Встановивши значення вимушуючої сили рівною нулю, дослідити загасаючі коливання, змінюючи в широких межах значення коефіцієнта опору r.

3. Встановлюючи різні значення коефіцієнта опору та вимушуючої сили, дослідити вимушені коливання маятника. Звернути увагу, що вимушені коливання встановлюються не миттєво, а через деякий час.

Завдання 2. Визначити коефіцієнти опору та динамічної в’язкості середовища шляхом вимірювання періоду загасаючих коливань пружинного маятника у в’язкому середовищі.

1. Встановити значення вимушуючої сили, яке дорівнює нулю.

2. Встановити на графічному інтерфейсі значення коефіцієнта опору, яке задає викладач.

3. Відтягнути кульку курсором від рівноважного положення, відпустити її і виміряти час повних коливань.

4. Повторити пункт 2 3-4 рази і знайти середнє значення періоду загасаючих коливань.

5. За допомогою формули (17.11) та параметрів коливної системи k і m, взятих із графічного інтерфейсу роботи, підрахувати значення коефіцієнта опору r.

6. За умови, що радіус кулі дорівнює 1,5 см, визначити за допомогою формули (17.20) коефіцієнт динамічної в’язкості середовища η, використавши знайдене значення коефіцієнта опору r.

Завдання 3. Обчислити коефіцієнти опору та динамічної в’язкості середовища шляхом визначення резонансної частоти вимушених коливань пружинного маятника.

1. Встановити на графічному інтерфейсі (рисунок 17.3) максимальне значення коефіцієнта опору і максимальне значення величини вимушуючої сили.

2. Змінюючи на графічному інтерфейсі значення циклічної частоти ω, виміряти амплітуду вимушених коливань (через деякий час, коли коливання встановляться) і занести дані в таблицю.

  r = 0,2 кг/с; F = 0,2 Н
ω              
А              

3. Побудувати графік А(ω) і визначити із нього резонансну частоту ωр.

4. За допомогою формули (17.18), отриманого значення резонансної частоти ωр та параметрів коливної системи k і m, взятих із графічного інтерфейсу роботи, підрахувати значення коефіцієнта опору r.

5. Порівняти експериментальні значення коефіцієнта опору r, отримані в результаті виконання завдань 2 і 3, із встановленим значенням коефіцієнта опору перед початком вимірів на графічному інтерфейсі роботи.

6. Визначити за допомогою формули (17.20) коефіцієнт динамічної в’язкості середовища η, використавши знайдене значення коефіцієнта опору r.

7. Оцінити абсолютні та відносні похибки знайдених величин та проаналізувати отримані результати.

Контрольні запитання

1. За яких умов, для яких швидкостей будуть справедливі формули (17.11) та (17.18)?

2. Які коливання називаються загасаючими?

3. Від чого залежить частота загасаючих коливань?

4. Які коливання називаються вимушеними?

5. Від чого залежить частота вимушених коливань?

6. В чому полягає суть явища резонансу?

7. За яких умов справедлива формула Стокса?


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Функція розподілу ймовірності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.