Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання № 2

Визначення електричної сталої

1. Дослідження поля точкового заряду:

Зачепивши мишею, переміщайте заряд q1 і зафіксуйте його поблизу лівої границі експериментального поля. Зачепивши мишею, переміщайте регулятор величини першого заряду q1 і встановіть величину заряду (величину зарядів задає викладач). Заряд q3 помістіть під першим, а його величину встановіть рівною 0. Заряд q2 встановіть рівним 1·10-8 Кл. Переміщайте, натиснувши ліву кнопку миші, заряд q2 вправо, установлюючи відстань r12 для першого заряду (задає викладач). Визначені в даних точках значення Е1=F12 /q2 занесіть у рядок таблиці 2.1. Повторіть вимір для двох інших значень заряду q1, записуючи в таблицю 2.1 значення Е2 і Е3.

2. Обчисліть і запишіть у таблиці 2.1 значення для другого рядка (1/r2, м-2).

3. Побудуйте графіки залежності напруженості Е точкового заряду від величини 1/r2.

4. За тангенсом кута нахилу прямої на графіках визначте сталу , використовуючи формулу

, (40.7)

де – тангенс кута нахилу прямої графіка залежності напруженості Е точкового заряду від величини 1/r2.

5. Обчисліть середнє значення електричної сталої.

6. Проаналізуйте отриманий результат і зробіть висновок.

 

Таблиця 40.1 –Варіанти завдань

r = r12 (см) = ...
1/r2, м-2                    
E1, В/м                    
E2, В/м                    
E3, В/м                    

 

Контрольні запитання

1. Що таке електричне поле ?

2. Перелічіть і поясніть основні властивості заряду.

3. Яка сила діє між зарядами?

4. Дайте визначення лінії напруженості електричного поля.

5. Запишіть закон Кулона.

6. Запишіть формулу для напруженості поля точкового заряду.

7. Сформулюйте принцип суперпозиції для електричного поля.

8. Що таке електричний диполь?

9. Запишіть і поясніть формулу дипольного (електричного) моменту.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.