МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які вимоги Регістра РФ до паливних систем судових дизельних установок?В відповідності з вимогами регістра РФ установки, які працюють на важкому паливі, мають дві системи: систему високо або середньо - в’язкого палива для головного двигуна. В таких установках для використання важкого палива за паливопідкачуючими насосами (перед дизелями) встановлюють підігрівач. Впродовж всього трубопроводу важкого палива прокладають паровий трубопровід-супутник, поміщений в загальну ізоляцію з основним трубопроводом. Перед фільтрами важке паливо підігрівається. Вмістимість цистерн важкого палива повинна забезпечувати роботу протягом 12 годин. При використанні дизельного палива цей час може бути зменшений до 8 годин. В складі установки повинно бути по дві цистерни на кожний вид палива. Паливо від витратних цистерн до паливного насосу високого тиску підводиться паливопідкачуючими насосами, подача яких повинна перевищувати фактичні витрати палива в 2-3 рази. Тиск насосів приймають 0,2-0,4 мПа. В складі системи повинен бути резервний паливо-підкачуючий електронасос, який використовується також для передпускової прокачки палива. Перед подачею в цистерни паливо очищується в сепараторах. В’язкість палива при сепаруванні підтримується не більше 45 мм2/с для чого його підігрівають. В установках, які працюють на дизельному паливі, передбачається два сепаратора, а при використанні важкого палива – два, три або чотири, деякі з них резервні. Пропускну здатність сепараторів визначають з умов необхідності очищення добового використання палива за 8-12 годин, що відповідає трьох або двократному годинному використанню палива (в залежності від йог якості). Основний запас палива розміщують в міжнародних і бортових цистернах. Передбачається розміщення добового запаса палива поза подвійним дном. Важке паливо в запасних цистернах підігрівається до 313-323 К паром тиском 0,2-0,3 мПа, який проходить через змійовики. Перекачка палива з однієї цистерни в іншу, подача його в відстані цистерни і видача на палубу відбувається насосами, яких повинно бути не менше двох. Під мінімально допустимим рівнем палива в витратній цистерні розуміється такий, при якому забезпечується безперервна робота всіх споживачів на протязі не менше 1 години. Відстоюванняпалива полягає в осадженні на дні відстійних цистерн механічних домішок і води, які містяться в паливі. Ефективність відстоювання різко збільшується при підігріві відстояних цистерн паром. Якщо паливо підігрівають постійно, то важке паливо відстоюється за 8-24 години. Відстій із цистерни періодично спускають в цистерну брудного палива, ємкість якого становить 70-200 л. Основний недолік очищення палива відстоюванням – низька продуктивність. Фільтрація палива –полягає в видалені з палива механічних домішок при пропусканні його через різні фільтри в процесі експлуатації фільтрів здійснюється контроль за чистотою фільтруючого елемента, систематичне видалення частинок з фільтра або заміна фільтруючих елементів. В паливних системах дизелів застосовують фільтри грубої і тонкої очистки. Роботу фільтра контролюють по показникам манометрів, встановлених перед фільтром і за ним, цей контроль спрощується, якщо замість двох манометрів встановлюється один – диференціальний, який показує перепад тиску в фільтрі. На чистому фільтрі перепад тиску складає 0,02-0,04 мПа, на брудному 0,08-0,1 мПа. Чистити фільтр необхідно, коли перепад тиску перевищив допустиме значення. При подачі палива в очищений фільтр необхідно тримати відкритим повітряний кран на кришці корпуса фільтра до тих пір, поки через цей кран не піде паливо без бульбашків повітря. Читайте також:
|
||||||||
|