МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які особливості експлуатації дизелів при використанні важких палив в системах , де не передбачається застосування дизельного палива.При використанні тільки важких палив необхідна більш складна систем паливо підготовки. Система повинна бути обладнана гомогенізатором, подвоєним повно поточним фільтром з паровим підігрівом, віскозиметром, паливо витратомір, трубопроводом рециркуляції з редукційним клапаном підтримки постійного тиску палива перед паливним насосом високого тиску. Паливні трубопроводи повинні мати супутниковий обігрів і теплову ізоляцію Сепарацію важких палив треба здійснювати в дві стадії: пурифікація і кларифікація в режимі 25-30 % номінальної продуктивності кожного сепаратора. Рекомендується додаткова фільтрація з відсівом частинок розміром до 5 мкм, а також хімічна обробка важких палив для очищення від сажі. Використання теплотехнічних приладів контролю паливних витратомірів, газоаналізаторів, апаратури для оцінювання технічного стану дизеля і контролю регулювання паливопоставляючої апаратури також підвищує економічність і тривалий час роботи судових дизелів, які працюють на важкому паливі. Для судових дизелів повинні використовуватись тільки ті сорта палив і масла, характеристики яких відповідають вимогам заводських інструкцій та експлуатацій. Судна з потужністю головної силової установки більше 370 кВт повинні мати переносну експрес-лабораторію для проведення аналізів палива і масел. Останні судна повинні мати відповідні швидкодіючі індикатори. Прийом палива і масел без сертифікатів категорично заборонено. Термін давності лабораторного аналізу на паливо і масло не повинен перевищувати 6 місяців.
При прийомці палива і масла треба дотримуватися всіх заходів по попередженню забруднення навколишнього середовища у відповідності з вимогами міжнародної конвенції по попередженню забруднення моря нафтою і інших нормативних документів, які діють в даній області. В залежності від типа дизеля, наявності відповідної системи паливо підготовки і результатів випробування дизелів рекомендується застосовувати слідуючи види палива: 1. для мало оборотних дизелів (200 об/хв.) малов’язкі палива типа дизельних дистилятних (ГОСТ 305-82), середньов’язкі палива типа ДТ високов’язкі палива типа ДМ (ГОСТ 1667-68), мазут флотський Ф-5 і Ф-12 (ГОСТ 10585-75); 2. для середньо оборотних дизелів (до 500 об/хв) – малов’язкі палива типа дизельних дистилятних (ГОСТ 1667-68); 3. для високооборотних дизелів (більше 500 об/хв.) тільки малов’язкі палива типа дизельних дистилятних (ГОСТ 305-82) 4. для всіх дизелів – газотурбінне паливо (ГОСТ 10433-75). Забороняється використовувати в судових дизелях палив, які не пройшли очищення від механічних домішок і води, засобами, які є на судах. Введення присадок в паливо повинно здійснюватись на нафтопереробних заводах, а також безпосередньо на судах. В цьому випадку на судні необхідно мати окрему тару або цистерну для присадок. Присадки покращують процес горіння, сповільнюють корозію стальних деталей, зменшують нагароутворення. Читайте також:
|
||||||||
|