МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Змащувальні масла.Марка змащувальних масел для дизеля вказується в умовах або в заводській інструкції по експлуатації. Для змащування підшипників турбокомпресорів в залежності від в’язкості, застосовуються турбінні масла Т22, Т30, Т46, а також масла турбінні з присадками:ТП-22, ТП-30, ТП-46. Ці присадки покращують антиокислювальні, деземульгуючі, протикорозійні і антипінні властивості. Турбінне масло ТП-30 містить протизношуючу присадку. При використанні імпортних масел необхідно користуватись таблицею взаємозаміни вітчизняних і закордонних сортів. При відсутності для доливання моторного масла експлуатація судових дизелів допускається на сумішах моторних масел. Прийомка і зберігання палив і масел. Контроль за прийомкою палив і масел і оформлення документації покладається особисто на старшого механіка. Прийомкою палива і масел від берегової нафтобази (або від судна-бункеровщика) повинен керувати механік в чий заклад входить ця система бо по дорученню старшого механіка –вахтенний механік. Основним документом для контролю прийнятого палива і масла є накладна нафтобази (судно-бункеровщика), яка повинна бути скріплена підписами представника нафтобази (судна-бункеровщика) і механіка, який прийняв паливо і масло. Копія накладної і паспорт (сертифікат) на прийняття палива і масла повинні надаватись старшим механіком в МСС (або аналогічні служби, спеціалісту) судновласника. Основним звітним документом Основним звітним документом при використанні горюче-мастильних матеріалів є форма 2 ГСМ. Перед прийомкою необхідно отримати сертифікат на паливо і масло і перевірити відповідність його характеристик вказаним в заводській інструкції. Чистка паливних масляних танків і цистерн повинна проводитися не менше одного разу на рік. Література 1. А. В. Домбровський. В. М. Найдан, Органічна хімія, Вища школа, 1992 2 В. .М. Потапов, С. Н. Татаринчик, Органическая химия, Химия, 1989.
Читайте також:
|
||||||||
|