Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

11.1. Системи телебачення високої чіткості (ТВЧ): параметри ТВЧ; існуючі стандарти ТВЧ, перспективи впровадження. (стор. 559-560) [1].

11.2. Системи і пристрої телебачення підвищеної чіткості (ТПЧ). (стор. 560-564) [1].

11.3. Об’ємне телебачення. Перспективи розвитку об’ємного телебачення. (стор. 564-567) [1].

11.4. Загальні питання застосування телебачення в різних галузях народногосподарської діяльності. (стор. 567-570) [1].

11.5. Особливості побудови прикладних систем та їх класифікація. (стор. 570-575) [1].

11.6. Перспективи розвитку прикладних систем телебачення.(стор. 576-590) [1].

 

ЗАЛІКОВІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ"

1. Історія та перспективи розвитку сучасного телебачення.

2. Принципи передачі зображень. Основні фізичні процеси та принципи.

3. Метод послідовної та паралельної передачі інформації.

4. Принцип передачі нерухомих та рухомих об'єктів.

5. Поняття протоколу розкладу-відтворення зображення. Вітчизняний стандарт телебачення.

6. Поняття структури відеосигналу, його форми та основних параметрів.

7. Узагальнена структурна схема телевізійної системи.

8. Поняття розгортки зображення, сигналу яскравості, сигналів синхронізації, рівень „чорного” і „білого”, повний ТВ сигнал.

9. Поняття та необхідність застосування синхросуміші та врізок в телевізійному сигналів.

10. Вибір параметрів системи телебачення.

11. Способи розгортки зображення, їх використання. Основні переваги і недоліки.

12. Особливості використання черезрядкової розгортки та її характеристики.

13. Основні параметри розкладу зображення і відеосигналу.

14. Рядкова і черезрядкова розгортка. Розрахунок ширини спектра ТВ сигналу.

15. Види модуляції, які використовуються в телебаченні.

16. Спектр ТВ сигналу та його характеристика.

17. Поняття зображення та джерела сигналу.

18. Монохроматичні і складні випромінювання.

19. Визначення колірної температури та її застосування.

20. Поняття колориметрії. Елементи фотометрії, основні енергетичні величини. Поняття світлового потоку, сили світла, яскравості, освітленості, світлової експозиції.

21. Основні закони зорового сприйняття. Зорова система людини як прототип технічних систем.

22. Характеристика структурної схеми зорової системи.

23. Поняття гостроти зору та її визначення.

24. Інерційність зорового сприйняття.

25. Критична частота, яскравість зображення і частота кадрової розгортки.

26. Сприйняття кольору. Об'єктивна і суб'єктивна оцінка кольору.

27. Відносна спектральна чутливість ока.

28. Поняття послідовного й одночасного кольорового контрасту.

29. Основні методи утворення кольору: субтрактивний і адитивний.

30. Способи змішування кольорів: локальний, бінокулярний, просторовий.

31. Основні закони змішування кольорів.

32. Практичне використання кольорового графіка, фігура-локус.

33. Класифікація давачів ТВ сигналів.

34. Класифікація та коротка характеристика передавальних трубок.

35. Принципи накопичення світлової енергії.

36. Потенціал ізольованої мішені. Вторинна електронна емісія у вакуумних приладах.

37. Характеристика області повільних та швидких електронів, область граничних потенціалів.

38. Зовнішній фотоефект та його характеристика.

39. Основні типи і характеристики фотокатодів.

40. Принцип роботи іконоскопа.

41. Передавальні трубки з фотопровідним шаром. Принцип роботи відікона.

42. Утворення сигналу у відіконі.

43. Інерційність відікона: фотоелектрична і комутаційна. Шляхи зменшення інерційності.

44. Характеристики відікона.

45. Передавальні трубки з фотодіодним шаром. Принцип роботи плюмбікона. Шляхи зменшення інерційності.

46. Кремнікон та його принципи роботи.

47. Передавальні трубки з електронним перенесенням зображення. Конструкція та принцип роботи секона.

48. Конструкція та принцип роботи дисектора.

49. Принципи роботи приладів із зарядовим зв'язком

50. Твердотільні давачі. Принцип накопичення заряду. Конденсатори МОН-структури.

51. Перенесення зарядових пакетів. Трифазний і двофазний зсувний регістр.

52. Принцип роботи лінійно-рядкового фотоелектричного перетворювача світло-сигнал, паралельно-кадрова структура перетворювача.

 

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Аналіз динаміки розвитку фабрик програм
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 1017

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості експлуатації сучасних телевізійних дисплеїв. | Вихідні дані для розрахунку і проектування пальового фундаменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.