МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Характеристика-відгук на студента-практиканта(індивідуальна форма) 1. Прізвище, ім’я, по батькові._________________________________________________ 2. База й термін проходження практики._________________________________________
3. Мотивація студента – інтерес до конкретного виду практики, його відповідність бажанню, професійним пристрастям студента, інтерес до роботи даної конкретної установи, до роботи з конкретною категорією клієнтів. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Активність студента. Ставлення студента до практики._____________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5. Дотримання етичних норм професійної діяльності.__________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 6. Індивідуальні особливості студента – упевненість, урівноваженість, відкритість, готовність прийти на допомогу, комунікабельність, стиль спілкування з клієнтами, коллегами, керівниками практики, готовність до обговорення виникаючих проблем, до критичного самоаналізу власної діяльності, до сприйняття критики, толерантність.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Надання пріоритету індивідуальній роботі або роботі у групі, роботі під керівництвом або самостійно, роботі творчій або репродуктивній, у якості організатора, керівника або виконавця, безпосередньо з клієнтами або проектування, планування, теоретична розробка тощо. _________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Досягнення цілей і виконання задач практики._________________________________ 9. Якість виконання завдань програми практики і оперативних доручень._____________
10. Рівень сформованості професійних умінь.
11. Загальна оцінка рівня сформованості професійної готовності студента: · Ціннісно-змістовний компонент – сформованість усвідомленої позитивної мотивації до професії в сполученні з компетентним уявленням про неї (її зміст, соціальну й особистісну значимість), сформованість свідомих стійких настанов на дотримання морально-етичних норм професійної діяльності. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ · Інструментально-технологічний компонент – ступінь володіння професійним інструментарієм, сформованість комплексу професійних здатностей _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ · Рефлексивний компонент – сформованість адекватної професійної Я-концепції в сполученні з стійкою мотивацією до самоаналізу, професійного самовдосконалення, розвитку своїх творчих здібностей. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 12. Особистий внесок студента у роботу закладу під час практики. __________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 13. Рекомендована оцінка за практику. ________________________________________ 14. Рекомендації по професійному самовдосконаленню. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||
|