Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Довідкові дані

Час реакції водія – 0,4-1,0 с.

Час спрацьовування привода гальм:

гідравлічного – 0,2-0,4 с;

пневматичного – 0,6-0,8 с;

пневматичного автопоїздів – 1,0-2,0 с.

Час наростання уповільнення

легкових автомобілів – 0,05-0,20 с;

вантажних автомобілів і автобусів із гідравлічним приводом гальм – 0,05-0,40 с;

вантажних автомобілів із пневматичним приводом гальм і вантажопідйомністю до 4500 кг – 0,15-1,20 с;

те ж, вантажопідйомністю понад 4500 кг – 0,2-1,5 с;

автобусів із пневматичним приводом гальм – 0,20-1,30 с;

Розв’язок: Із використанням формули (3.21), (3.22), (3.23), (3.24) визначаємо:

гальмівний шлях:

м;

зупиночний шлях:

м;

зупиночний час:

с.

уповільнення автомобіля:

м/с2.

Завдання:Побудувати графік зміни зупиночного шляху і зупиночного часу в залежності від швидкості руху автомобіля для заданих дорожніх умов.

 

Приклад: Побудувати графік зміни зупиночного шляху і зупиночного часу автомобіля ГАЗ-33023 в залежності від швидкості руху автомобіля для асфальтованої дороги (j=0,8), мокрої ґрунтової дороги (j=0,3) та дороги, покритої льодом (j=0,1).

Розрахункові формули

Зупиночний шлях – формули (3.24, 3.25).

Зупиночний час – формула (3.26).

 

Розв’язок: Із використанням вказаних формул визначаємо значення зупиночного шляху і зупиночного часу для кількох значень швидкості руху. За отриманими даними будуємо відповідні графіки, наведені на рис. 3.7.

 


Читайте також:

  1. Довідкові видання
  2. Довідкові дані до визначення переміщень графічними методами
  3. Довідкові дані до визначення переміщень графічними методами
  4. Довідкові таблиці
  5. Допоміжні та довідкові матеріали
  6. Нормативно-довідкові масиви.




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахункові формули | Розрахунок і оцінка паливної економічності автомобіля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.