Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові завдання до практичного заняття №4

1. Летальність у терапевтичному відділенні стаціонару склала 1,2%, а в хірургічному — 1,8%. Стандартизовані показники летальності відповідно рівні 1,6% і 1,1%. Оцініть дійсний рівень летальності у відділеннях:

А Летальність у терапевтичному відділенні вище, ніж у хірургічному

В Летальність у хірургічному відділенні вище, ніж у терапевтичному

С Необхідно додатково розрахувати показник співвідношення

D Необхідно додатково розрахувати екстенсивний показник

Е Якби важкість стану хворих у відділеннях була однаковою, то летальність у терапевтичному відділенні була б вищою

 

2. Поширеність ішемічної хвороби серця (ІХС) у місті А 50%о, а в місті Б — 60%о. Стандартизовані за віком показники складають відповідно 58%о і 55%о. Оцініть наведені дані:

А Необхідно додатково розрахувати екстенсивний показник

В Необхідно розрахувати критерій Стьюдента

С Якби вікова структура населення в містах була однаковою, то поширеність ІХС була б вище в місті A

D Якби вікова структура населення в містах була однаковою, то поширеність ІХС була б вище в місті Б

Е Віковий склад населення не впливає на поширеність 1XC

 

3. Стандартизований показник можна розрахувати різними методами. Що з наведеного відноситься до одного з методів розрахунку цього показника?

А Простий

В Груповий

С Прямий

D Змішаний

Е Вибірковий

4. Показник загальної смертності в районі А становить 11,9%, а в районі Б – 15,9%. У віковій структурі населення району А частка осіб 50 років і старших складає 30 %, а в районі Б – 40%. Необхідно перевірити, чи вплинула на різницю показників загальної смертності неоднорідність вікової структури населення. Яким методом медичної статистики найдоречніше скористатися в цьому випадку?

A. Розрахунку стандартизованих показників

B. Розрахунку коефіцієнта кореляції

C. Розрахунку довірчого коефіцієнта

D. Розрахунку середніх величин

E. Розрахунку відносних величин

5. На підприємстві протягом року в першому півріччі з 2000 працюючих чоловіків мали травми – 320, з 4000 працюючих жінок – 280. В другому півріччі із 6000 чоловіків травмовано 720, із 2000 жінок травмовано 160. Який метод статистичної обробки даних є оптимальним для усунення розбіжностей у складі працюючих за статтю і різного рівня травм у них, та аналізу травматизму на підприємстві терапевтом?

A. Метод стандартизації

B. Кореляційний аналіз

C. Регресійний аналіз

D. Розрахунок середніх величин

E. Розрахунок відносних величин

 

6. При вивченні захворюваності у місті N. було встановлено, що населення різних адміністративних районів відрізняється за своїм віковим складом. Який із статистичних методів дозволяє виключити вплив цього чинника на показники захворюваності:

A. Стандартизація

B. Т-критерій Вілкоксона

C. Кореляційно-регресійний аналіз

D. Аналіз динамічних рядів

E. Обчислення середніх величин

 

7.Який статистичний метод використовується для усунення різниці в складі порівнювальних сукупностей:

А. Кореляції

В. Регресії

С. Стандартизації

Д. Оцінки достовірності

Е. Критерію Хі – квадрата

 

8. На другому етапі при прямому методі стандартизації вибирається:

А. Число спостережень

В. Сила впливу одних факторів на другі

С. Стандарт

Д. Умовна величина, яка порівнюється із середньою величиною

Е. Направленість впливу одних факторів на інші

9. Перший етап при прямому методі стандартизації включає розрахунок:

А. Інтенсивних показників

В. Середніх величин

С. Абсолютних величин

Д. Стандартизованих величин

Е. Очікуваних величин

 

10. Третій етап при прямому методі стандартизації включає розрахунок:

А. Інтенсивних показників

В. Середніх величин

С. Абсолютних величин

Д. Стандартизованих величин

Е. Очікуваних величин

 

11.Четвертий етап при прямому методі стандартизації включає розрахунок:

А. Інтенсивних показників

В. Середніх величин

С. Абсолютних величин

Д. Стандартизованих величин

Е. Очікуваних величин

 

12. Чи можливо порівняння стандартизованих інтенсивних показників, якщо вони розраховані із застосуванням неоднакового стандарту:

А. Можна

В. Не можна

С. Можна, але лише при малій кількості спостережень

Д. Можна, але лише при великій кількості спостережень

Е. Можна, але лише при парному числі спостережень

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. V. Завдання.
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 1182

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття №4 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.