МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Теоретичні відомостіУ відповідності з етапами синтезу автомата студент виконує такі формалізаційні процедури. 3.2.1 Розмітка граф-схеми алгоритму (ГСА). Розмітка виконується для моделі автомата Мілі. Відмічаються входи всіх вершин, що слідують за операторними вершинами. При цьому входи в кінцеву вершину і у вершину, що слідує за начальною, відмічаються як вихідний стан автомата (а1). 3.2.2 Отримання автоматного графа. 3.2.3 Кодування станів автомата За числом станів автомата визначають кількість тригерів для його пам¢яті. N = Int (log2M) + 1 Кожному стану автомата ставиться у відповідність певний код, який відображає комбінацію вмикання тригерів пам¢яті. Вихідному стану автомата завжди відповідає загальне скидання тригерів. Наприклад:
3.2.4 Побудова структурної схеми автомата з обраним типом тригерів (тригери з розділювальними входами, з лічильним входом або D-тригери). 3.2.5 Отримання структурних формул для керуючих сигналів У на об¢єкт керування і сигналів збудження пам¢яті. Структурні формули отримуються безпосередньо з автоматного графа. Кількість доданків у формулі по кожному сигналу визначається числом його появ у автоматному графі. Так, з вищенаведеного фрагмента графа: У1=а3Х2 У1= Т1Т2Т1Х2 У2 = а3Х2Vа3Х2 або У2=Т3Т2Т1Х2VТ3Т2Т1Х2 У4=аХ2 У4=Т3Т2Т1Х2 Сигнали збудження пам¢яті залежать від типу тригерів. Так, сигнал S вмикає тригер з розділювальними входами, а сигнал R вимикає його. Тригер з лічильним входом перемикається сигналом S у протилежний стан, а D-тригер вмикається сигналом S на один такт автоматного часу. Сигнали збудження пам¢яті проставляються в автоматному графі біля загострення стрілок поруч з керуючими сигналами. Так, для вищенаведеного фрагмента у випадку тригерів з розділювальними входами:
R2 = a3X2 або R2 = Т3Т2Т1Х2 S3 = а3Х2Vа3Х2 S3 = Т3Т2Т1Х2VТ3Т2Т1Х2 3.2.6 Побудова схеми автомата. Принципова схема цифрового автомата отримується зі структурних формул за конфігурацією його структурної схеми. Схема повинна мати канонічну структуру – чіткі вертикальні ряди однотипних елементів: правий – тригери; лівіший – логічні елементи АБО; ще лівіше – логічні елементи І; ще лівіше – інвертори (при необхідності). 3.2.7 Набір схеми автомата на демонстраційному планшеті проводиться у відповідності до методичних вказівок для роботи з планшетом. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|