Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти завдань

Таблиця 4.2 — Варіанти завдань

Варіант Комбінація вхідних сигналів Спосіб адресації при посиланні інформації Спосіб адресації при виборці інформації Операція перетворю-вання інформації Очікувана комбінація вмикання світлодіодів
Х1 прямий опосередкований інверсія У0 У2 У3 У4 У5 У6 У7
Х2 опосередкований прямий зсув У3
Х3 прямий опосередкований зсув правий У2
Х1 Х2 опосередкований прямий інкремент У0 У1 У2
Х1 Х2 прямий опосередкований декремент У0 У3
Х2 Х3 опосередкований прямий інверсія У0 У1 У4 У5 У6 У7
Х1 опосередкований прямий зсув лівий У2
Х2 прямий опосередкований зсув правий У1
Х1 Х2 Х3 опосередкований прямий інверсія У0 У4 У5 У6 У7

Приклад виконання завдання за варіантом 9.

8000 3Е 3Е, 8І Програмування інтерфейсу

ДЗ OUT FB

FB

8004 2E MVI L, F0 Завантаження адресою

F0 80F0 регістрової пари

26 MVI H, 80 (для опосередкованої адресації)

8008 DB IN FA Читання порту введення

FA

800A 77 MOV M, A Введення за адресою у парі

800В 3А LDA 80F0 Вибірка з пам’яті

F0 (пряма адресація)

800E 2F CMA інвертування

800 D3 OUT F9 запис у порт виведення

F9

80011 C3 JMP 8008 Повернення до 8008

Кожна бригада демонструє викладачеві роботу своєї програми.

Зміст звіту

Звіт має вміщувати:

— титульний лист;

— мету роботи;

— конфігурацію настроювання портів;

— програму роботи з портами;

— алгоритм виконання бригадного завдання;

— програму виконання бригадного завдання.

Звіт виконується на листах формату А4 у відповідності з вимогами ЄСНД до текстових документів.

 


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5

Тема: Програмування мікро – ЕОМ

Мета роботи: одержання навиків програмування мікро-ЕОМ для реалізації керуючих функцій.

Порядок виконання роботи

5.2.1 Перевірка засвоєння студентами теоретичного матеріалу.

5.2.2 Видача завдань на програмну реалізацію окремих елементів керуючого алгоритму.

5.2.3 Складання, налагодження та реалізація програм корекції конкретних розрядів байта, який видається (задача видачі керуючих сигналів).

5.2.4 Складання, налагодження та реалізація програми аналізу конкретних розрядів прийнятого байта. Оволодіння прийомами маскування (задача читання датчиків).

5.2.5 Набуття навиків роботи з підпрограмами.

5.2.6 Набуття навиків програмування таймера.

5.2.7 Виконання бригадного завдання.

5.2.8 Програма реалізації заданої комбінаційної схеми.

5.2.9 Складання звіту з лабораторної роботи.


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4 | Методичні вказівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.