МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заповнення календаря погоди.Ціль: розвивати вміння визначати природні явища, розрізняти їх, робити короткий опис. Розвивати увагу, мислення, спостережливість. Матеріали: заламінований календар погоди, умовні позначки-наліпки. Хід: педагог разом з дітьми визначає, яка сьогодні погода на вулиці, діти описують природні явища, які спостерігали, коли йшли до центру. Разом обирають наліпку-позначку та приклеюють її на календар.
3. Ігри, спрямовані на зосередження уваги (5 хв.)
Педагог нагадує, що звуки ми чуємо та вимовляємо, а букви пишемо та бачимо, пригадує разом із дітьми, які звуки називають голосними, які - приголосними. Дістає напівсерце з літерою «А» та напівсерця з приголосними. З’єднує приголосні спочатку із буквою «А», говорить « Р та А – вийде склад «РА», так само педагог поєднує всі приголосні з літерою А, діти разом повторюють склади за вчителем. Потім педагог роздає напівсерця з літерами «А» кожній дитині та просить повісити їх на планку, напівсерця з приголосними розкладає на столі, називає склад : «РА, яку літеру нам потрібно додати до букви А, щоб утворився склад РА? Правильно! «Р», молодці!» Так само з іншими літерами, по черзі прикріпляючи їх до літери «А». Допомагає при потребі.
Місце проведення заняття:стіл, планка. 5. Музична пауза «Дощик» (3хв.)
6. Завдання на розвиток письма(4хв.) Ціль: розвиток навичок письма. 7. Заняття з математики(15хв.)
« Дивіться, одна ластівка та ще одна – а разом скільки? Дві, правильно. А тепер зробіть так, щоб кожна ластівка сиділа на своєму дроті. Тепер подивимось: одна – на одному дроті, друга – на другому, а разом їх знову дві!» Так само повторюють і з трьома ластівками : 1+1+1, 2+1, 1+2.
Діти знову сідають за стіл, вчитель дістає ряд чисел та пояснює, що число, яке стоїть далі у числовому ряді, є більшим, тобто – 3 більше, ніж 2, 6 більше, ніж 5. Просить дітей визначити по черзі, які з чисел більші, показуючи їх на ряді. Після цього педагог показує дітям крокодила, говорить, що він дуже жадібний, він завжди відкриває рота в той, бік, де більше число. Вчитель кладе на стіл числа 2 і 3, та ставить відкритим ротом до більшого. Так сам повторює ще з деякими числами. Звертає увагу дітей на знак, зображений на спині крокодила, говорить, що цим знаком крокодильчик позначається на письмі. Місце проведення заняття: планка, стіл.
8. Вивчення вірша про осінь (4хв.) Ціль: розвиток пам`яті, уваги, вміння повторювати дії дорослого.
- Зажурилось небо синє, (закрити обличчя руками) Бо нездужає віднині: (тримаємось руками за горло) (тремо щічки руками) (імітація – збираємо сльози з очей щіпочкою у долоньку) (розводимо руки у сторони) (ніби тримаємо у руках блюдце з гарячим чаєм та дуємо на нього) - Ясне сонце засмутилось: (розкрити долоньку, показати промінчики) (знизуємо плечима) (рухи, ніби плаваємо) (імітація рухів витирання рушником) (трусимо ніжками) - Стали разом міркувати, (палець до підборіддя, очі вгору) (руки – догори, хилитаємось з боку в бік) (показуємо у вікно).
Читайте також:
|
||||||||
|