Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які сучасні проблеми сім’ї та шлюбу?

2) Інтелігентна людина. Яка вона?

3) Добро чи зло… Чого у світі більше?

4) Кого можна вважати культурною людиною?

Диспут на тему: Кого можна вважати культурною людиною?

Питання для обговорення

1. Який зміст ти вкладаєш у поняття «культурна людина»?

2. З чого складається культура поведінки людини? Що лежить в її основі?

3. Кого й за що називаємо культурною людиною?

4. Чи можна вважати культурну людину, яка не оволоділа основами знань?

5. Яким «золотим правилом» моральності керується у повсякденному житті культурна людина?

6. Твій ідеал істинно культурної людини? Основні якості і риси її характеру?

Рефлексивний блок

1. Що означає бути морально вихованою людиною?

2. Що є показником високого рівня моральної культури людини?

3. Опишіть виховний ідеал, до якого Ви хотіли б прагнути.

4. У чому Ви бачите кінцеву мету морального виховання? Чим визначається успіх педагогічного впливу на моральну свідомість учня?

5. Від чого залежить рівень моральної культури учня? Чи можна вважати його культурним, якщо він навчається на «відмінно»?

Блок вільного обміну інформацією

1. Що означає бути морально вихованою людиною? Чи задовольнила Вас відповідь на це питання в ході заняття?

2. Які поняття з морального виховання використані під час заняття Ви вважаєте більш повними?

3. Щоб Ви запропонували для підвищення ефективності морального виховання?

Блок самоосвіти

1. Бех І.Д. Моральний розвиток особистості // Рідна школа. – 2004. - №1. – С. 16-18.

2. Білецька І. Вирішення моральних завдань як метод виховання цінності іншої людини // Рідна школа. – 2005. – №1. – С. 15-20.

3. Білоусова В.О., Говорун Т.В., Кисельова Н.Й. Виховання культури поведінки учнів. – К.: Радянська школа, 1986. – 160 с.

4. Бондар Л. Виховання моральних цінностей у школярів // Початкова школа. – 2000. – №12. – С. 45-48.

5. Гіббс Д. Тренінг моральних міркувань // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. - №8. – С. 25-30.

6. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

7. Зосимовський А. Критерії моральної вихованості // Педагогіка. – 1992. - №11-12. – С. 22-26.

8. Калечиц Т.Н., Кейлина З.А. Внеклассная и внешкольная работа с учащимися. – М.: Просвещение, 1980. – С. 64-83.

9. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

10. Коберник І. Моральне виховання – традиції, проблеми, інновації // Рідна школа. – 2002. – №5. – С. 42-44.

11. Этикет в вопросах и ответах // Позакласний час. – 2002. – № 1,2.

Лабораторне заняття 2


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. III. Проблеми репатріації експатріантів
  3. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  4. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  5. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  6. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  7. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  8. Актуальні проблеми біоетики
  9. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Актуальність проблеми.
  12. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика організації громадянського виховання учнів та учнівське самоврядування | Лабораторне заняття 3 (за вибором)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.