Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 5.

Зверніть увагу на переклад прислівника «врешті-решт»:

  1. Galileo made a great advance in the understanding of motion in the end.
  2. That proved to be a perfectly soluble problem in the end.
  3. The acid decomposes finally (ultimately) to sulphuric acid and hydrogen peroxide.
  4. In the long run the performance characteristics will be limited by the propeller efficiency.
  5. The solution we eventually adopted was to repeat the experiment once more to define if the electric field uniform or nonuniform.
  6. The total number of factors in protein synthesis may eventually be reduced.
  7. Such a star will end up with 2 percent of neon 2 in its core.

Текст 30

 

Структура й властивості покриття.

Двусерністо-молібдено-титановий склад покриття має твердість від 1200 до 2000 ВГНН, що залежить від титанової складової. Спочатку вважали, що метод осадження утворить багатошарову або суперрешітчасту структуру і це є поясненням високої твердості. Однак, як показано на малюнку 1, багатошарової структури тут немає. Неможливо виявити елементний титан у покритті ні у вигляді шарів, ні як окремі частки. Всі докази вказують на те, що титан присутній у розчиненому вигляді у двусерністо-молібденовій решітці і передбачається, що деформації, що виникають у кристалічних решітках, пояснюють високу твердість. Структура є аморфною, або така, що складається з дуже малих кристалів. Адгезія дуже висока й неможливо ініціювати ніяке руйнування при стандартних випробуваннях при навантаженні до 140 Н. Коефіцієнт тертя залежить від навантаження, але звичайно становить 0,03 при найбільшому використовуваному навантаженні (100 Н, контактна напруга – близько 3,5 ГПа). Максимальний коефіцієнт тертя, зареєстрований при більш низьких навантаженнях – близько 0,1. Тертя також залежить від вологості, але навіть при високій вологості воно залишається все-таки низьким. Коефіцієнт зношування – близько 10-17м3 (дивися нижче типові умови випробувань).

Завдання 1.

Прочитайте і зверніть увагу на переклад наступних слів і термінів з тексту:

  • склад, структура – composition
  • решітка – lattice
  • коефіцієнт тертя – friction factor
  • коефіцієнт спрацювання – mortality (wear) factor
  • типові умови випробувань – standard test conditions
  • навантаження – load, loading

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 2. | Завдання 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.