Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір значення розрахункового струму.

Значення розрахункового струму для вибору перетину горизонтальних елементів заземлювача і заземлювальних провідників, а також для визначення напруги дотику і напруги на ЗП підстанції вибирається за схемою розвитку районних електричних систем.

Як розрахунковий струм для вибору перетину горизонтальних елементів заземлювача і заземлювальних провідників приймається найбільше із значень повного струму однофазного короткого замикання (ОКЗ), яке може мати місце при замиканні на підстанціях при будь-якій напрузі.

Як розрахунковий струм для визначення напруги дотику приймається частина струму ОКЗ, яка стікає із ЗП підстанції в землю. Вибір розрахункового струму проводиться окремо для робочих місць і решти території підстанції.

Для робочих місць розрахунковий струм визначається при замиканні на підстанції на напрузі, до якої відноситься робоче місце. Якщо на підстанції є розподільні пристрої (РП) різної номінальної напруги, для кожного з них обираються робочі місця і відповідно для кожного робочого місця визначається розрахунковий струм.

Для решти території підстанції як розрахунковий струм приймається найбільший струм, що стікає з ЗП в землю, який може мати місце в режимі однофазного короткого замикання як на підстанції на різній напрузі, так і на лініях електропередавання різної напруги.

Розрахунковий струм для визначення напруги на ЗП приймається рівним значенню розрахункового струму для решти території підстанції.

Для вибору вказаних розрахункових струмів розглядаються чотири випадки однофазних коротких замикань:

l замикання відбувається на підстанції на вищій номінальній напрузі;

l замикання відбувається на підстанції на середній номінальній напрузі;

l замикання відбувається поза підстанцією на вищій номінальній напрузі;

l замикання відбувається поза підстанцією на середній номінальній напрузі.

Розподіл струмів для вказаних випадків однофазного короткого замикання показаний на рис. 17.1.

 

 

Рис. 17.1. Вибір значення розрахункового струму:

Iокз – струм однофазного короткого замикання;

Iз – частка струму однофазного короткого замикання, що стікає із ЗП підстанції в землю.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. Iсторичне значення революції.
  9. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання




Переглядів: 914

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації щодо конструктивного виконання заземлювальних пристроїв підстанцій | Приведення параметрів електричної структури ґрунту до розрахункових сезонних умов

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.