Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Розповідь вчителя.

— У природі існують рослини симетричної форми.

— Розгляньте листки дерев. Учитель демонструє листки дерев.

Уявну лінію, яка проходить посередині листка і ділить його на однакові частини, називають віссю симетрії. Частини, розміщені відносно осі, називають симетричними.

Природа наділила комах і птахів крилами симетричної форми відносно осі — тулуба, інакше вони не могли б літати.

Демонстрування малюнків метеликів, птахів.

— Майстер Паперопластик хоче відкрити вам секрети симетрич­ного вирізування і навчити вас виготовляти стрічкову витинанку.

• Для симетричного вирізування папір складають удвоє або в кілька разів.

• Віссю в папері буде лінія згину.

• На темному тлі варто вирізувати світлий візерунок, на світлому — темний.

• Витинанки можна робити різної форми. Для цього беруть папір потрібного розміру.

2. Відгадування загадки.

В неї гарні, пишні віти

і колючок не злічити.

Не байдужа до прикрас,

на свята спішить до нас. (Ялинка.)

— Отже, сьогодні ви будете виготовляти витинанку "Хоровод ялинок".

— А чи знаєте ви, що таке хоровод? Які хороводи вам відомі?

IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 89)

1. Кольоровий папір (зелений) складіть "гармошкою".

2. До згину прикладіть і обведіть шаблон половини ялинки або намалюйте.

3. Міцно стисніть всі шари паперу. Виріжте по контуру ножицями, як показано на малюнку. Вирізуйте, повертаючи папір, а не ножиці.

4. Розгорніть обережно витинанку — ялинки "попливуть" хоро­водом.

5. Зворотний бік ялинок змастіть клеєм і наклейте на картон основу.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

— Майстер Паперопластик відкриває вам секрет наклеювання витинанок.

• Спочатку вирівняйте вирізану витинанку, правильно роз­містіть на картоні-основі.

• Змастіть клеєм тільки поверхню самої витинанки, а не тло.

• Закінчивши приклеювання, роботу акуратно розгладьте серветкою і покладіть під прес.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

— Перш ніж розпочати роботу, давайте згадаємо правила техніки безпеки під час користування ножицями.

VIII. Самостійна робота учнів.

IX. Фізкультхвилинка.

Виконання новорічного хороводу в імітацією відповідних рухів.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.


Читайте також:

  1. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  3. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  4. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  5. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Повідомлення теми і мети уроку.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. XII. Підсумок уроку.
  11. XII. Підсумок уроку.




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Розгляд зразків виробу. | XII. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.