Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 121).

1. Підберіть інструменти (голку, ножиці, наперсток) та підберіть матеріали: (нитки швейні, ґудзики, одяг без ґудзика або шматок тканини).

2. Підготуйте голку й нитку до роботи (всиліть, складіть вдвоє нитку, зав'яжіть вузлик).

3. Встроміть голку в тканину і в один із отворів ґудзика.

4. Повторіть 5-6 разів.

5. Виведіть голку на зворотний бік тканини. Закріпіть нитку, прошивши стібки 2-3 рази.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інстру­ментів.

VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

— Пізнайко нагадує вам правила безпечної роботи з голкою.

1. Не залишай голку без нитки і в невідповідному місці.

2. Не вколюй голку в свій одяг або матеріал, з яким працюєш.

3. Не бери голку в рот.

4. Після роботи вколюй голку в спеціальний гольник.

5. Запасні голки зберігай у гольнику.

6. Не використовуй голку замість булавки.

7. Під час шиття користуйся наперстком.

8. Перераховуй кількість голок до і після роботи.

VIII. Самостійна робота учнів.

 

IX. Фізкультхвилинка.

Раз! Два! Всі присіли, потім вгору підлетіли. Три! Чотири! Нахилились, із струмочка гарно вмились. П'ять! Шість! Всі веселі летимо на каруселі. Сім! Вісім! В поїзд сіли. Ніжками затупотіли. Дев'ять! Десять! Відпочили і за парти знову сіли.

X. Продовження самостійної роботи.

XI. Оцінювання виробів.

XII. Підсумок уроку.

—Чисподобалося вам працювати у швейній фабриці?

—Які інструменти потрібні для шиття?

—Як їх треба зберігати?

—Використовуючи ґудзики різних кольорів та форм, створіть у вільну хвилину аплікацію на тканині.

XIII. Прибирання робочих місць.

 

 

УРОК ______ Дата _____

Тема. Інстру­менти і матеріали для шиття. Пришивання ґудзиків.

Мета. Розширити знання учнів про правила догляду за одягом, про матеріали та інструменти для шиття. Ознайомити з еле­ментами шиття. Навчити зав'язувати вузлик на кінці нитки, пришивати ґудзик з двома отворами.

Матеріали та інструменти.Швейні нитки, ґудзики, тканина, ножиці, наперсток, зразок виробу, підруч­ник (с. 115-121).

Хід уроку

I. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.


Читайте також:

  1. IV. Розгляд зразка виробу.
  2. IV. Розгляд зразка виробу.
  3. IV. Розгляд зразків виробу.
  4. IV. Розгляд зразків виробу.
  5. Апеляційний розгляд справи у судовому засіданні
  6. Аристотель розглядав дві форми грошей — гроші як простий засіб обігу товарів і як засіб обігу грошового капіталу.
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 816

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Повідомлення теми і мети уроку. | III. Повідомлення теми і мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.