МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Повідомлення теми і мети уроку.1.Слово вчителя. — Сьогодні ми продовжимо здійснювати уявну екскурсію на фабрику, де шиють одяг. І будемо продовжувати вчитися пришивати ґудзики. 2. Пригадайте основні правила догляду за одягом. • Тримай одяг у чистоті. Дотримуйся вимог щодо прання одягу з різних видів тканин. • Вчасно прасуй одяг. • Знявши одяг, складай його або вішай на плечики в шафу. 3. Повторення ознайомлення з обладнанням для роботи з нитками й тканиною. • П'яльці — пристрій, у якому затискають тканину для вишивання. • Картон для виготовлення викрійок. • Калька і копіювальний папір, олівець для перенесення зображень на папір, картон, основу. • Подушечка з набором голок для шиття і вишивання. • Голки добирають відповідно до товщини ниток, а нитки — за товщиною тканини. • Наперсток для проштовхування голки захищає палець від проколювання. Його підбирають відповідно до величини середнього пальця правої руки. 4. Повторення правил шиття (с. 120). • Сядь правильно. Трохи нахилися вперед. • Тримай тканину на відстані 30 см від очей. • Правильно вибери довжину нитки. Для цього відміряй нитку ліктем. • Правильно всиляй нитку у вушко голки. Голку тримай лівою рукою. • Навчися зав'язувати вузлик. Нитку намотуй на вказівний палець правої руки. Петлю скрути великим пальцем. 5. Вправляння у зав'язуванні вузлика. Вчитель демонструє, як зав 'язувати вузлик, а учні роблять практичні спроби. 9. Допоможемо хлопчикові його пришити. Попрацюємо в швейній майстерні. IV. Розгляд зразка виробу. V. Технологія виготовлення виробу(підручник, с. 121). 1. Підберіть інструменти (голку, ножиці, наперсток) та підберіть матеріали: (нитки швейні, ґудзики, одяг без ґудзика або шматок тканини). 2. Підготуйте голку й нитку до роботи (всиліть, складіть вдвоє нитку, зав'яжіть вузлик). 3. Встроміть голку в тканину і в один із отворів ґудзика. 4. Повторіть 5-6 разів. 5. Виведіть голку на зворотний бік тканини. Закріпіть нитку, прошивши стібки 2-3 рази. VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. VII. Правила техніки безпеки та гігієни праці. — Пізнайко нагадує вам правила безпечної роботи з голкою. 1. Не залишай голку без нитки і в невідповідному місці. 2. Не вколюй голку в свій одяг або матеріал, з яким працюєш. 3. Не бери голку в рот. 4. Після роботи вколюй голку в спеціальний гольник. 5. Запасні голки зберігай у гольнику. 6. Не використовуй голку замість булавки. 7. Під час шиття користуйся наперстком. 8. Перераховуй кількість голок до і після роботи. VIII. Самостійна робота учнів. IX. Фізкультхвилинка. X. Продовження самостійної роботи. XI. Оцінювання виробів. Читайте також:
|
||||||||
|