Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З модуля №1 «Анатомія опорно-рухового апарата»

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Вищий державний навчальний заклад України

«Українська медична стоматологічна академія»

«Затверджено»

на засіданні кафедри

анатомії людини

Завідувач кафедри

професор Шерстюк О.О.

________________________

«___»_________________20 р.

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНОГО (СЕМІНАРСЬКОГО) ЗАНЯТТЯ

Навчальна дисципліна Анатомія людини
Модуль №1 «Анатомія опорно-рухового апарату».  
Змістовий модуль № 1-3 1. Остеологія 2. Синдесмологія 3. Міологія
Курс Факультет Медичний №1, №2

Полтава – 2014

Міністерство охорони здоров’я України

Вищий державний навчальний заклад України

«Українська медична стоматологічна академія»

КАФЕДРА АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ

Методичні розробки склали:

Професор Шерстюк О.О.

Доцент Степанчук А.П.

Доцент Тихонова О.О.

Старший викладач Тарасенко Я.А.

Затверджено на засіданні ЦМК

ВДНЗ України «Українська

Медична стоматологічна академія»

Протокол №__________від ____________201 р.

 

Тематичний план занять для студентів 1 курсу медичного факультету

з модуля №1 «Анатомія опорно-рухового апарата»

Тема практичного заняття Кількість годин
1. Анатомічна номенклатура. Загальні анатомічні терміни. Осі і площини тіла людини.
2. Загальні ознаки хребців. Шийні, грудні, поперекові хребці. Крижова кістка. Куприк. Особливості будови хребтового стовпа. Аномалії розвитку.
3. Крижова кістка. Куприк. Особливості будови хребтового стовпа. Аномалії розвитку.
4. Ребра, Грудина. Ключиця. Лопатка. Будова, аномалії розвитку.
5. Плечова кістка. Кістки передпліччя. Будова, аномалії розвитку.
6. Кістки кисті. Будова, аномалії розвитку.
7. Тазова та стегнова кістки. Особливості будови, аномалії розвитку.
8. Кістки гомілки та стопи. Будова, аномалії розвитку.
9. Кістки черепа: лобна, тім’яна, потилична. Особливості розвитку, будови, аномалії.
10. Клиноподібна та решітчаста кістки черепа.
11. Скронева кістка: особливості будови, розвиток, частини.
12. Скронева кістка. Канали та канальні скроневої кістки. Барабанна порожнина, її стінки. Аномалії розвитку скроневої кістки.
13. Кістки лицьового черепа: верхні щелепи, носові кістки, виличні кістки, леміш, сльозові кістки, нижня носова раковина, нижня щелепа, піднебінна кістка, під’язикова кістка. Будова, аномалії розвитку.
14. Зовнішня та внутрішня поверхні основи черепа. Череп в цілому.
15. Очна ямка, її стінки. Кісткова основа порожнини носа. Кісткове піднебіння. Аномалії розвитку.
16. Скронева, підскронева, крило-піднебінна ямки черепа, їх сполучення, клінічне значення.
17. Загальна синдесмологія. Види з’єднань. Класифікація суглобів. З’єднання між хребцями. Хребтовий стовп в цілому. Вигини хребтового стовпа. Патологія і аномалії розвитку. Вікові особливості.
18. З’єднання хребтового стовпа з черепом. Атланто-потиличний, атланто-осьовий суглоби, будова, біомеханіка рухів.
19. З’єднання кісток голови. Скронево-нижньощелепний суглоб, будова, біомеханіка рухів.
20. З’єднання хребтового стовпа з ребрами. З’єднання ребер з грудиною. Грудна клітка в цілому. Патологія і аномалії розвитку грудної клітки. З’єднання кісток поясу верхньої кінцівки.
21. Плечовий та ліктьовий суглоби. Будова, біомеханіка рухів. З’єднання кісток передпліччя та кисті.
22. З’єднання кісток поясу нижньої кінцівки. Таз в цілому. Розміри тазу. Вікові та статеві особливості. Кульшовий суглоб. Будова, біомеханіка рухів.
23. Колінний суглоб, будова, біомеханіка рухів. З’єднання кісток гомілки та стопи. Суглоби стопи, стопа в цілому. Рентгенанатомія кісток та з’єднань.
24. Загальна міологія. Розвиток, будова, робота, класифікація м’язів. М’язи та фасції спини. Топографія.
25. М’язи та фасції грудної клітки. Діафрагма.
26. М’язи та фасції живота. Піхва прямого м’яза живота. Паховий канал. Біла лінія живота. Топографія передньої стінки черевної порожнини.
27. М’язи та фасції шиї. Топографія шиї: трикутники шиї, їх границі, клінічне значення.
28. М’язи та фасції голови: жувальні та мімічні м’язи. Міжфасціальні простори голови.
29. М’язи та фасції плечового поясу. Пахвова порожнина. М’язи та фасції плеча. Топографія плеча.
30. М’язи та фасції передпліччя та кисті. Синовіальні піхви сухожилків. Топографія верхньої кінцівки.
31. М’язи та фасції таза. Топографія. М’язи і фасції стегна. Стегновий канал. М’язова та судинна затоки. Топографія стегна.
32. М’язи гомілки та стопи. Топографія.
33. Закріплення практичних навичок з матеріалу модуля №1.
34. Підсумковий модульний контроль засвоєння знань модуля №1 «Анатомія опорно-рухового апарата».

 

 


Читайте також:

  1. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  2. Биття та модуляція коливань
  3. Визначення модуля та напряму векторів і .
  4. Відповіді на тести модуля ІІ.
  5. Глосарій модуля 2
  6. Датчики – модулятори.
  7. ДЕЛЬТА-МОДУЛЯЦІЯ
  8. Демодуляція дискретних сигналів.
  9. Демодуляція і схеми детекторів
  10. Диференціальна імпульсно-кодова модуляція. Дельта модуляція
  11. Для допуску до атестації студенту необхідно набрати не менше 60 балів з кожного змістового модуля, а загалом – не менше, ніж 42 бали з навчальної роботи.
  12. Експериментальне визначення модуля кручення циліндричного стрижня (дротини).




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список рекомендованої літератури. | Тема 1. Анатомічна номенклатура. Загальні анатомічні терміни. Осі і площини тіла людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.