МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція № 1Вступ Кондитерських, макаронних Кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів"
Одеса - 2011 1. РОЗРОБЛЕНО: Циклова комісія хімічних дисциплін Одеського технічного коледжу Одеської національної академії харчових технологій. 2. ВИКОНАВЕЦЬ: викладач фізколоїдної хімії, голова облметодоб’єднання викладачів хімії Девятьярова Л.І.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ ОДЕСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ЗАТВЕРДЖУЮ Заст. директора з НР ___________В.І.Уманська “____“___________2011 р.
Стислий конспект лекцій з предмету: “Фізколоїдна хімія” для студентів денного відділення за спеціальністю: 5.05170104 "Виробництво хліба, виробів та харчоконцентратів"
Автор: Девятьярова Л.І.
РОЗГЛЯНУТО ТА СХВАЛЕНО Предметною комісією хімічних дисциплін Протокол №_________________________ Від “___“_____________________20__ р. Голова комісії _____________ Швець Л.І. Одеса - 2011 ЗМІСТ 1. Лекція № 1:«Фізична хімія. Загальна характеристика агрегатного становища»....6 2. Лекція № 2:«Газоподібний стан речовини»……………………………………… .. 7 3.Лекція № 3: « Рідкий та твердий стан речовини» …………………………………. 8 4. Лекція № 4: «Основи хімічної термодинаміки»…………………………………... 11 5. Лекція № 5: «Загальна характеристика розчинів»………………………………... 15 6. Лекція № 6:«Теорія розбавлених розчинів. Осмос та дифузія»…………………. 18 7. Лекція № 7:«Закони Рауля. Температура замерзання та кипіння»……………… 19 8. Лекція № 8:«Хімічна кінетика»……………………………………………………. 22 9. Лекція № 9:« Кінетична класифікація хімічних реакцій»……………………….. 26 10. Лекція № 10:«Каталіз та його види»………………………………………………27 11. Лекція № 11:«Електрохімія»………………………………………………………29 12. Лекція № 12:«Гальванічний елемент, електродний потенціал»……………….. 30 13. Лекція № 13:«Закони фарадея. Електроліз»…………………………………….. 33 14. Лекція № 14:« Загальна характеристика дисперсних систем»…………………. 35 15. Лекція № 15:«Сорбційні процеси, адсорбція на межі тверде тіло – газ»……… 37 16. Лекція № 16:«Адсорбція на межі тверде тіло розчин, рідина –рідина»……….. 39 17. Лекція № 17:«Адсорбція електролітів»………………………………………….. 41 18. Лекція № 18:«Отримання та очищення дисперсних систем»………………… 43 19. Лекція № 19:«Молекулярно-кінетичні властивості дисперсних систем»…….. 46 20. Лекція № 20:«Оптичні властивості дисперсних систем»……………………….47 21. Лекція № 21:«Будова міцел золю та гідро золю»……………………………….48 22. Лекція № 22:«Коагуляція»……………………………………………………….. 50 23. Лекція № 23:«ПАР»………………………………………………………………..52 24. Лекція № 24:«Мікрогетерогенні та грубодисперсні системи»………………… 54 25. Лекція № 25:«Піни та аерозолі»………………………………………………….. 56 26. Лекція № 26:«Пасти»……………………………………………………………… 58 27. Лекція № 27:«ВМС та їх розчини»………………………………………………. 59 28. Лекція № 28:«Набрякання полімерів»…………………………………………… 61 Перелік літератури.......................................................................................................... 63
Сучасний конспект лекцій складено у відношенні з діючою програмою по фізичній та колоїдній хімії для студентів денного та заочного відділення учбових закладів І-ІІ рівнів акредитації. Курс фізичної та колоїдної хімії визначається після курсу фізики, математики, неорганічної, аналітичної і органічної хімії, тому до конспекту не увійшли, чи приведені дуже коротко розділи цих дисциплін. Докладно викладений матеріал наступних тем: «Агрегатний стан речовин», «Поверхневі явища», «Структуроутворення», «Мікрогетерогенні системи». Це обумовлено важністю вказаних тем для поняття фізико-хімічних, колоїдно-хімічних основ технологічних процесів харчової промисловості. Багато законів і положень фізичної та колоїдної хімії зображається прикладами із різних харчових галузей. У зв’язку з більшою різноманітністю технологічних процесів харчових виробництв у конспект увійшли матеріали для спеціалістів кондитерських, хлібобулочних та макаронних виробництв. Для кращого застосування і розуміння теоретичного матеріалу в деяких розділах приведені приклади, використання теоретичного матеріалу в галузях харчової промисловості. Всі фізичні величини виражені у Міжнародні системі одиниць.
Тема:Фізична хімія, основні розділи, практичне використання, загальна характеристика агрегатного становища. Мета:Вивчити основні розділи фізичної хімії, навчитися використовувати основні поняття, ознайомитися з загальною характеристикою агрегатного становища.
Читайте також:
|
||||||||
|