МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні вказівки по виконанню задачі 3ІС ЗП КМ132РУ8А має інформаційну ємність М = 4К, біт, де 1К = 2 10 біт. Організація даної ІС 210 х 4 = 1К х 4. Для побудови модулей ЗП використовуються 3 методи: - збільшення кількості розрядів; - збльшення кількості слів; - збільшення одночасно кількості розрядів і слів. Для рішення задачі 4 використовуються два перші методи в залежності від варіанту. Схемна реалізація першого метода показана на мал.8 На мал. 8 зображений модуль ЗП з організацією 2n х m біт, побудований на m ЗП A n0 А RAM з організацією 2n х 1 біт. D10 D1 WR RD D0m WR D0 CS RD CS
* * * * * *
A RAM
D1 D0 WR D0 RD CS
Мал.8 Схема збільшення кількості розрядів Cхемна реалізація другого метода подана на мал. 9
A n A RAM D10 D1 D0 WR WR D0 RD RD CS * * An 1 DC 0 A RAM An+1 2 1 An+2 4 2 D1 · * · * WR D0 · * RD An+k-1 2k-1 CS
Мал. 9 Схема збільшення кількості слів
Розглянемо приклад побудови на базі ІС КМ132РУ8А модуля ЗП з організаціє 1K х 8. Аналіз завдання показує, що для рішення потрібно керуватися рекомендаціями, зображеними на мал. 8. Схема модуля 1K х 8 дана на мал. 10.
DD1 DD2 А RAM A RAM 0 А0 0 D1 0 D1 0 A1 1 D0 1 D0 1 A2 2 2 0 A3 3 1 3 1 0 A4 4 11 1 4 11 1 1 A5 5 12 1 5 12 0 0 A6 6 13 1 6 13 0 1 A7 7 14 7 14 0 A8 8 8 0 A9 9 9 CS 0 oCS oCS WR 0 WR WR RD RD RD
Мал.10 Схема модуля ЗП 1Kx 8
На схемі мал.10 представлені рівні логічних сигналів на вході ІС, які відповідають запису числа 3F в комірку пам’яті за адресою 0А4. Задана адреса надходить на адресні входи А9...А0 модуля ЗП у вигляді 00 1010 0100, зверніть увагу на те , що А9 – старший розряд адреси, А0 - 0 А 4 молодший розряд адреси. Режим запису виконується, якщо на вхід WR/ RD подати рівень логічного 0. WR – позначення сигналу запису. RD – позначення сигналу зчитання. Звертання до заданої комірки пам’яті ІС можливо тільки тоді, коли на вході CS присутній сигнал логічного 0. Число, яке потрібно записати у вигляді 0011 1111 задається на вході D1/ D0. 3 F
Розглянемо приклад побудування на базі ІС КМ 132РУ8А модуля ЗП з організацією 2К х 4. Аналіз завдання показує, що для рішення потрібно керуватися рекомендаціями, зображеними на мал 9. Схема модуля ЗП 2К х 4 дана на мал.11.
DD1 DD2 А RAM A RAM 0 А0 0 D1 0 D1 0 A1 1 D0 1 D0 1 A2 2 2 0 A3 3 3 0 A4 4 11 4 11 0 A5 5 12 5 12 1 A6 6 13 6 13 1 A7 7 14 7 14 1 A8 8 8 1 A9 9 9 CS 1 oCS oCS WR 1 WR WR RD RD RD
о Мал. 11 Схема модуля ЗП 2К х 4
На схемі мал.11 проставлені рівні логічних сигналів на вході ІС, які відповідають зчитанню числа з комірки пам’яті за адресою 7С4 ( 0111 1100 0100 )
Визначення номеру комірки пам’яті, в якій здійснюється заданий режим: 7 С 4 011111000100(2) = 1 . 210 + 1. 29 + 1. 28 + 1. 27 + 1. 26 + 1. 22 = 1988(10) .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|