Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки по виконанню задачі 3

ІС ЗП КМ132РУ8А має інформаційну ємність М = 4К, біт, де 1К = 2 10 біт. Організація даної ІС 210 х 4 = 1К х 4.

Для побудови модулей ЗП використовуються 3 методи:

- збільшення кількості розрядів;

- збльшення кількості слів;

- збільшення одночасно кількості розрядів і слів.

Для рішення задачі 4 використовуються два перші методи в залежності від варіанту.

Схемна реалізація першого метода показана на мал.8

На мал. 8 зображений модуль ЗП з

організацією 2n х m біт, побудований на m ЗП

A n0 А RAM з організацією 2n х 1 біт.

D10

D1

WR RD D0m

WR D0

CS RD

CS

 

* *

* *

* *

 

 
 


A RAM

 

D1

D0

WR D0

RD

 
 


CS

 

Мал.8 Схема збільшення кількості розрядів

Cхемна реалізація другого метода подана на мал. 9

 

A n A RAM

 
 


D10 D1 D0

       
 
   
 


WR WR D0

RD RD

       
   
 


CS

*

*

An 1 DC 0 A RAM

An+1 2 1

An+2 4 2 D1

· *

· * WR D0

· * RD

       
   
 


An+k-1 2k-1 CS

Мал. 9 Схема збільшення кількості слів

 

Розглянемо приклад побудови на базі ІС КМ132РУ8А модуля ЗП з організаціє 1K х 8. Аналіз завдання показує, що для рішення потрібно керуватися рекомендаціями, зображеними на мал. 8. Схема модуля 1K х 8 дана на мал. 10.

 

 

 

 


DD1 DD2

               
       
 


А RAM A RAM

0 А0 0 D1 0 D1

0 A1 1 D0 1 D0

1 A2 2 2

0 A3 3 1 3 1

0 A4 4 11 1 4 11 1

1 A5 5 12 1 5 12 0

0 A6 6 13 1 6 13 0

1 A7 7 14 7 14

0 A8 8 8

0 A9 9 9

CS 0 oCS oCS

WR 0 WR WR

RD RD RD

 

Мал.10 Схема модуля ЗП 1Kx 8

 

На схемі мал.10 представлені рівні логічних сигналів на вході ІС, які відповідають запису числа 3F в комірку пам’яті за адресою 0А4.

Задана адреса надходить на адресні входи А9...А0 модуля ЗП у вигляді

00 1010 0100, зверніть увагу на те , що А9 – старший розряд адреси, А0 -

0 А 4

молодший розряд адреси. Режим запису виконується, якщо на вхід WR/ RD подати рівень логічного 0.

WR – позначення сигналу запису.

RD – позначення сигналу зчитання.

Звертання до заданої комірки пам’яті ІС можливо тільки тоді, коли на вході CS присутній сигнал логічного 0. Число, яке потрібно записати у вигляді 0011 1111

задається на вході D1/ D0. 3 F

 

Розглянемо приклад побудування на базі ІС КМ 132РУ8А модуля ЗП з організацією 2К х 4. Аналіз завдання показує, що для рішення потрібно керуватися рекомендаціями, зображеними на мал 9. Схема модуля ЗП 2К х 4 дана на мал.11.

 

 

 

 


DD1 DD2

               
       
 
 


А RAM A RAM

0 А0 0 D1 0 D1

0 A1 1 D0 1 D0

1 A2 2 2

0 A3 3 3

0 A4 4 11 4 11

0 A5 5 12 5 12

1 A6 6 13 6 13

1 A7 7 14 7 14

1 A8 8 8

1 A9 9 9

CS 1 oCS oCS

WR 1 WR WR

RD RD RD

о

Мал. 11 Схема модуля ЗП 2К х 4

 

На схемі мал.11 проставлені рівні логічних сигналів на вході ІС, які відповідають зчитанню числа з комірки пам’яті за адресою 7С4 ( 0111 1100 0100 )

 

Визначення номеру комірки пам’яті, в якій здійснюється заданий режим:

7 С 4

011111000100(2) = 1 . 210 + 1. 29 + 1. 28 + 1. 27 + 1. 26 + 1. 22 = 1988(10) .

 

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання задачі
  4. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.