Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Переведите предложения, обращая внимание на выделенные слова, которые выступают в разных функциях в предложении.

1. A judge is a court officer authorized to decide legal cases. But who are they to judge us? The judgemay also rule on motions made before or during a trial. Don't judge a book by its cover.

 

2. In this office, hard work is the rule, not the exception. When a court rules, the decision is called a ruling. The high destiny of the individual is to serve rather than to rule.

 

3. The stateis distinguished from other institutions by its purpose (establishment of order and security), methods (its laws and their enforcement), territory (its area of jurisdiction), and sovereignty. Another standard question is “What's the state of the world?” meaning “What's new?” or “What's going on?” The Bill of Rights is stated in 463 words.

 

4. What we now call gravity was not identified as a universal forceuntil the work of Isaac Newton. Nobody can force me to do it.

 

5. After the storm, the Johnsons filed a claim against their home insurance in order to repair damage to the roof. He claimed he won the race, though the video showed otherwise.

 

6. In folk beliefs, good luck is regularly associated with the right side: it is lucky to see the new moon to one's right, to put the right stocking or shoe on first, while in each case the left is unlucky. Each legal right that an individual possesses relates to a corresponding legal duty imposed on another.

 

Составьте предложения.

1.have/ in any society/ several characteristics/ laws.

2. these rules/ sometimes/ break/ we/ without suffering any penalty.

3. for a variety of reasons/ arise/ conflicts between individuals.

4. people/ enable/ to feel secure/ laws / in their lives.

5. to forbid / the first aim of law/ certain ways of behaving/ is / like murder, terrorism, or smoking in public places.

6. to provide/ to make their own arrangements/ facilities for people/ is / the second aim of law.

7. to settle/ the third aim of law/ disputes among citizens / is.

8. restrictions on people/ certain guarantees/ imposes/ them / the law/ but also gives.

TEXT

Why do We Need Law?

 


Читайте також:

  1. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  2. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  3. Внимание на видо-временные формы глаголов.
  4. ВНИМАНИЕ САМЫЙ ВАЖНЫЙ ЭТАП
  5. ВОСПРИЯТИЕ, ПАМЯТЬ, ВНИМАНИЕ В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
  6. Вставні слова, словосполучення в діловому мовленні.
  7. Глава 14. Внимание
  8. Глава 14. Внимание
  9. Глава 5. Внимание
  10. Закончите следующие предложения, используя необходимую информацию из текста.
  11. Заполните типовую анкету для тех, кто ищет работу в США. Обратите внимание на особенности заполнения анкет в США и России.
  12. Измените предложения, используя в них оборот «сложное подлежащее».




Переглядів: 2300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
UNIT 2. WHY DO WE NEED LAW? | Прочитайте и переведите текст.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.