Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ответьте на вопросы.

1. What kind of society do we live in?

2. What is the society governed by?

3. What is the difference between laws and rules of morality?

4. Why do rules of morality and custom play an important role in our life?

5. Why are laws designed to control our behaviour?

6. What are the goals of law?

7. When do people turn to the law?

8. Why do we need law?

 

16. Сделайте краткий пересказ текста, используя следующую схему:

1. The author believes…

2. Firstly the author points at…

3. Secondly the author supposes…

4. Thirdly the author thinks…

5. Finally the author concludes…

 


Читайте також:

  1. Ответьте на вопросы по тексту.
  2. Ответьте на вопросы по тексту.
  3. Ответьте на вопросы по тексту.
  4. Ответьте на вопросы по тексту.
  5. Ответьте на вопросы.
  6. Прочитайте и переведите текст об истории возникновения полиции в Великобритании. Ответьте на вопросы.
  7. Прочитайте и переведите текст “The Reform of The Civil Procedure in the UK”. Ответьте на вопросы.
  8. Прочитайте и переведите текст, ответьте на вопросы.
  9. Прочитайте и переведите текст, ответьте на вопросы.
  10. Прочитайте и переведите текст. Oтветьте на вопросы.
  11. Прочитайте и переведите текст. Ответьте на вопросы.




Переглядів: 3668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прочитайте и переведите текст. | Law and Society

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.