Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прочитайте и переведите текст. Oтветьте на вопросы.

 

1. What are the three categories of crimes?

2. In what way are indictable offences punished?

3. What offences are heard in the magistrates’ courts?

4. Can an either-way offence be heard in different courts?

5. What is known as a ‘strict liability’ offence?

6. What is the most violent crime in your opinion?

There are three categories of crimes in the UK: indictable, summary, and either-way crimes.

Indictable offences are the most serious ones and are punishable by the longest prison terms. They include murder, rape and robbery and can only be tried in the Crown Court.

Summary offences are the least serious ones, such as speeding and drunk-driving. Summary trials are heard in magistrates’ courts.

Either-way offences can be heard either in the Crown Court or by magistrates. Examples of either way offences include theft, drug offences and less serious physical violence. A magistrate can decide that an either-way offence is serious enough to be heard in the Crown Court where the penalties prescribed can be more severe. If, however, a magistrate decides that an either-way offence can be heard as a summary trial, the defendant can choose to move the trial to the Crown Court.

An important aspect of criminal law is that in most crimes the prosecution has to prove two elements. The first, actus reus, refers to the criminal act itself. The second, mens rea, refers to the intent to commit a crime – ‘guilty mind’. However, in some cases, such as drunk driving or speeding, the prosecution does not have to prove intent. Such offences are said to be of ‘strict liability’.

Types of serious crimes in most jurisdictions are: arson, theft, sexual offences, terrorism. In common law arson is setting fire to the dwelling of another person. Theft sometimes is still known by the traditional name of larceny which probably is the most common crime involving criminal intent. The traditional definition of theft is the physical removal of an object without the consent of the owner. Burglary is entering a building, inhabited vehicle or vessel to steal, to inflict bodily harm or to do unlawful damage. In English law, any entry by an individual into a building with intent to commit theft is burglary.

Robbery is the commission of theft in circumstances of violence. Robbery takes many forms from the mugging of a stranger in the street to robberies of banks, involving numerous participants and careful planning.

 

 


Читайте також:

  1. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  2. Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
  3. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
  4. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
  5. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  6. ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
  7. ЗАВДАННЯ 3. Перекладіть поданий нижче текст. Отриманий варіант запишіть.
  8. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
  9. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
  10. ЗАВДАННЯ 6. Перечитайте попередній текст. Підготуйте усне повідомлення на його матеріалі.
  11. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
  12. ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?




Переглядів: 1909

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
CHAPTER 8 | Прочитайте и переведите текст. Ответьте на вопросы.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.