Студопедия
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




| Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция |

Які ринкові стратегії можна побудувати на основі аналізу моделі БКГ?


Дата додавання: 2015-01-21; переглядів: 101| Порушення авторських прав


Однією з важливих задач розвитку діяльності організації є її стратегічне планування обсягів виробництва та продуктів, що випускаються в умовах конкуренції ринку. Правильно сформована стратегія дозволяє отримати значний обсяг прибутку в довгостроковому періоді, використовуючи позиції товарів, запропонованих фірмою, на ринках. Одним з методів стратегічного планування є БКГ, яка використовується для зіставлення різних виробів і формування продуктово-ринкової стратегії підприємства. Основна ідея методу: стратегія продукту і ринку повинні бути узгоджені.

Метод ґрунтується на закономірностях життєвого циклу продукту. Його суть полягає у визначенні за допомогою матриці співвідношення зростання ринку (попиту, бізнесу, галузі) і показника, що характеризує відношення частки ринку, що належить підприємству, до частки ринку провідного конкурента. Це співвідношення визначає порівняльні конкурентні позиції підприємства в перспективі. Для кожного виробу (номенклатурної позиції) робиться оцінка наведених двох параметрів, які вписуються у відповідні клітини.

Модель матриці БКГ припускає, що темпи зростання ринку (бізнесу) і відносна частка, зайнята підприємством на ринку, мають найбільший вплив на прибуток і ліквідність.

В основі Бостонської матриці, чи матриці росту/частки ринку лежить модель життєвого циклу товару, відповідно до якої товар у своєму розвитку проходить чотири стадії: вихід на ринок (товар - “дикі кішки”), ріст (товар - “зірка”), зрілість (товар - «дійна корова») і спад (товар - «собака»). При цьому грошові потоки і прибуток підприємства також змінюються. Бостонська матриця концентрується на позитивних і негативних грошових потоках, які асоціюються з різними бізнес-одиницями підприємства чи його продуктами.

Портфоліо-аналіз є потужним інструментом стратегічного планування. Знаючи фактичний (поточний) стан тієї чи іншої стратегічної зони господарювання (СЗГ), можна розробити стратегію її розвитку на найближчу перспективу.

На основі матриці БКГ дозволяє зробити наступні висновки:

визначити можливу стратегію бізнес-одиниць або товарів;

оцінити їхні потреби в фінансуванні і потенціал рентабельності;

оцінити рівновагу корпоративного портфеля.

Отже, аналіз на основі матриці БКГ дозволяє зробити наступні висновки:

• визначити можливу стратегію бізнес-одиниць чи товарів;

• оцінити їх потребу в фінансуванні і потенціал рентабельності;

• оцінити збалансованість корпоративного портфеля.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  3. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  4. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  5. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  8. Адаптація організаційної структури до стратегії
  9. Адгезиви на основі латексів у взуттєвій промисловості
  10. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  11. Алгебра та початки аналізу
  12. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матриця Бостонской консультаційної групи (БКГ), її зміст, способи використання, переваги і недоліки. | Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.