Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад програми.

Приклад. Використання записів з варіантами.

Program rec;

Type

Pora_roku=(vesna,lito,zyma,osin);

Recvar=record

Date:byte;

Case chas_dlya_kanicul :pora_roku of

Vesna:(mama:(march,april,may));

Lito :(did:(june,july,august));

Osin :(baba:(September,October,November));

Zyma :(tato:(December,January,February));

End;

Var

My_family:recvar;

Begin

My_family. chas_dlya_kanicul:=vesna;

My_family.mama:=may;

My_family. chas_dlya_kanicul:=zyma;

My_family.tato:= December;

My_family. chas_dlya_kanicul:=lito;

My_family.dido:= august;

My_family. chas_dlya_kanicul:=osin;

My_family.baba:= September;

End.

 

Тема. Множини. Конструктор множини. Базовий тип. Операції над записами і множинами.

Тип. Лекція 14.

ПЛАН.

Множини. Конструктор множини. Базовий тип.

Операції над записами і множинами.

Приклад програми.

ЛІТЕРАТУРА

 

С.А.Немнюгин.Turbo Pascal.-СПб:Издательство”Питер”,2000.-496с

Семотюк В.Програмування в середовищі Турбо Паскаль.Львів: БаК,2000.-248с.

Зуев Е.А. Система программирования Турбо Паскаль.М.,1992.

 

Множини. Конструктор множини. Базовий тип.

 

Множина - це набір елементів однакового типу. В Паскалі тип "множина" описується таким чином:

 

TYPE

А = SET OF TB;

 

де a - назва множини, TB - тип елементів (компонентів) множини, котрий називається базовим. В Паскалі можна створювати множини елементів довільного простого (впорядкованого) типу, за винятком типу REAL і структурних типів. Значення змінних типу "множина" задаються шляхом перечислення конкретних елементів, котрі розділяються комами

і поміщаються в квадратні дужки.

 

Приклад 1. Нехай базовий тип int і тип intset задані так:

 

TYPE int=1..3;

intset=SET OF INT;

 

Змінна типу intset в цьому випадку може приймати такі значення:

 

[1], [2], [3], [1,2], [1,3], [2,3], [1,2,3], [ ],

 

де [ ] означає пусту множину. Таким чином, якщо змінна mnogyna маї тип intset, то

їй можна присвоїти такі, наприклад, значення: mnogyna:=[1,3];mnogyna:=[1,2,3];

mnogyna:=[ ]; і т.д.

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення змінних програми.
  10. Визначення і приклади
  11. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  12. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919




Переглядів: 644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оператор приєднання. | Операції над записами і множинами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.