Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумкове заняття.

Питання до підсумкового заняття.

 

 

Які блоки блок-схем ви знаєте?

  1. Які блоки використовуються для організації розгалужених і циклічних алгоритмів?
  2. Чи можна виконувати операцію ділення (/) над змінними цілого типу?
  1. Який результат від виконання функцій ODD, SUCC, PRED, INT?
  2. Які операції визначені над змінними логічного типу?
  3. З яких частин складається програма на Паскалі?

7. Які оператори здійснюють ввід і вивід інформації?

8. Яким чином можна ввести і вивести інформацію різного типу?

9. Що таке ширина поля виводу?

10. Чим відрізняється повний умовний оператор від неповного?

11. Чому не рекомендують використовувати оператор безумовного переходу в програмах?

12. Які оператори циклів є в мові програмування Паскаль?

13. Якого типу задачі відповідають операторам циклу певного виду?

14. Вказати можливі способи організувати циклу з заданою кількістю повторень.

15. Що таке масив?

16. Що називається індексом елементу масиву?

17. Як описується масив програмі?

18. Який масив називається упакованим ?

19. До яких типів даних відносяться масиви?

20. Які типи масивів ви знаєте?

21. Які оператори використовуються для організації вводу елементів масиву?

22. Що таке стрічка?

23. Які функції роботи зі стрічками ви знаєте?

24. Які види підпрограм ви знаєте?

25. Як описується функція, її призначення?

 

 

26. Опис процедури?

  1. Процедури без праметрів, що вони собою являють?

28. Формальні та фактичні параметри, що вони собою являють і коли використовуються?

29. Що таке параметри-значення і параметри-змінні?

30. Як описуються змінні процедурного типу?

31. Коли краще використовувати функції , а коли- процедури?

32. Процедури без параметрів.

  1. Що таке запис?
  2. Чи існує поняття “запис записів”?
  3. Що можна сказати про масив записів.
  4. Доступ до елементів запису.

37. Який тип характеризують об’єкти, які називаються записами?

38. Як здійснюється доступ до полів запису?

39. Що можна сказати про варіантну частину запису?

40. Чи можуть записи входити компонентами в інші змінні?

41. Файловий тип даних.

42. Які типи файлів ви знаєте?

43. Стандартні файли вводу/виводу.

44. Функції відкриття файлу.

45. Функції роботи з файлами.

46. В яких випадках зручно використовувати файли?

47. Як в розділі типів задається файловий тип?

48. Як поділяються файли ?

49. Яким чином описуються змінні файлових типів?

 

 


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. Зміст теми заняття.
  3. Інформаційне забезпечення заняття.
  4. Інформаційне забезпечення заняття.
  5. Інформаційне забезпечення заняття.
  6. Інформаційне забезпечення заняття.
  7. Інформаційне забезпечення заняття.
  8. Інформаційне забезпечення заняття.
  9. Інформаційне забезпечення заняття.
  10. Інформаційне забезпечення заняття.
  11. Матеріали методичного забезпечення заняття.
  12. Мета заняття.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 1. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.