МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Эмоциональные нарушения в детском возрасте и их коррекция / Под ред. В. В. Лебединского, О. С. Никольской, Е. Р. Баенской, М. М. Либлинг. М.: Изд-во МГУ, 1990.196 с.91. Эриксон Э. Г. Детство и общество. СПб.: Ленато: ACT: Фонд «Университетская книга», 1996. 588 с. 92. Axline V. М. Play Therapy: The inner dynamics of childhood. Cambridge, MA: Houghton Mifflin. 1947. 93. Baron-Cohen S. Autism and symbolic play // The British J. of Developmental Psychology. 1987. Vol. 5. P. 139-148. 94. Baron-Cohen S., Leslie A., Frith U. Does the autistic child have the «theory of mind» // Cognition. 1985. Vol. 21. N1. P. 37-46. 95. Baron-Cohen S., LeslieA,M., Frith U. Mechanical, behavioural and Intentional understanding of picture stories in autistic children // British J. of Developmental Psychology, 1986. 4. P. 113—125. 96. Baron-Cohen S., Ring H., Wheelwright S., Bullmore E., Brammer M., Simmons A., Williams S. Social intelligence in the normal and autistic brain: an fMRI study // European J. of Neuroscience. 11. 1999. P. 1891-1898. 97. Boucher J. Immediate free recall in early childhood autism // British J. of Psychology. 1981. Vol. 72. P. 211 -215. 98. Bowlby J. The making and breaking of affectional bonds. L.: N. Y., 1986. 99. Chan J. M. Preparation for procedures and surgery though play // Paediatrician. 1980. Vtol. 9. P. 34—56. 100. DeMyer M. К. Familien mit autistischen Probleme der Kinder und Sorgen der Eltern. (Klinische Psychologie und Psychopathologie. Bd. 42). Stuttgart: Enke Verlag, 1986. 103. Eisenson L., AuerJ. J., Irwin J. V. The psychology of communication. N. Y, 1963. 104. Frith U. Autism: explaining the enigma. Oxford: Blackwell, 1989.204 p. 105. George R. L., Cristiani Т. С Counseling Theory and Practice. 3rd Ed. Englewood Chiffs. N J Prentice-Hall, 1990. 106. Harlow H., Harlow M. Social Deprivation in Monkeys//Scientific American. 1962. 207. P. 136-146. 107. Hobson R. P. Beyond the cognition: the theory of autism // Autism: nature, diagnosis and treatment. N. Y: Guildford press, 1989. 108. Hobson R. P. The autistic child's appraisal of expression of emotion //J. Of child psychology and psychiatry. 1986. Vbl. 27. P. 321-342. 109. Howlin P. Help for the family // Gillberg С (Hrsg.) Diagnosis and treatment of autism. N. Y., 1989. P. 185-202. 110. KannerL. Autistic disturbances of affective contact // Nervous Child. 1943. N 2. P. 217-250. 111. Kiernan С The exploration of sign and symbol effects //1. Hogg and P. Mittler (Eds.), Advances in Mental Handicap Research. Chichester: Wiley, 1983. Vbl. 2. P. 27-67. Читайте також:
|
||||||||
|