Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Эмоциональные нарушения в детском возрасте и их коррекция / Под ред. В. В. Лебединского, О. С. Никольской, Е. Р. Баенской, М. М. Либлинг. М.: Изд-во МГУ, 1990.196 с.

91. Эриксон Э. Г. Детство и общество. СПб.: Ленато: ACT: Фонд «Университетская книга», 1996. 588 с.

92. Axline V. М. Play Therapy: The inner dynamics of childhood. Cambridge, MA: Houghton Mifflin. 1947.

93. Baron-Cohen S. Autism and symbolic play // The British J. of Developmental Psychology. 1987. Vol. 5. P. 139-148.

94. Baron-Cohen S., Leslie A., Frith U. Does the autistic child have the «theory of mind» // Cognition. 1985. Vol. 21. N1. P. 37-46.

95. Baron-Cohen S., LeslieA,M., Frith U. Mechanical, behavioural and Intentional understanding of picture stories in autistic children // British J. of Developmental Psychology, 1986. 4. P. 113—125.

96. Baron-Cohen S., Ring H., Wheelwright S., Bullmore E., Brammer M., Simmons A., Williams S. Social intelligence in the normal and autistic brain: an fMRI study // European J. of Neuroscience. 11. 1999. P. 1891-1898.

97. Boucher J. Immediate free recall in early childhood autism // British J. of Psychology. 1981. Vol. 72. P. 211 -215.

98. Bowlby J. The making and breaking of affectional bonds. L.: N. Y., 1986.

99. Chan J. M. Preparation for procedures and surgery though play // Paediatrician. 1980. Vtol. 9. P. 34—56.

100. DeMyer M. К. Familien mit autistischen Probleme der Kinder und Sorgen der Eltern. (Klinische Psychologie und Psychopathologie. Bd. 42). Stuttgart: Enke Verlag, 1986.

103. Eisenson L., AuerJ. J., Irwin J. V. The psychology of communication. N. Y, 1963.

104. Frith U. Autism: explaining the enigma. Oxford: Blackwell, 1989.204 p.

105. George R. L., Cristiani Т. С Counseling Theory and Practice. 3rd Ed. Englewood Chiffs. N J Prentice-Hall, 1990.

106. Harlow H., Harlow M. Social Deprivation in Monkeys//Scientific American. 1962. 207. P. 136-146.

107. Hobson R. P. Beyond the cognition: the theory of autism // Autism: nature, diagnosis and treatment. N. Y: Guildford press, 1989.

108. Hobson R. P. The autistic child's appraisal of expression of emotion //J. Of child psychology and psychiatry. 1986. Vbl. 27. P. 321-342.

109. Howlin P. Help for the family // Gillberg С (Hrsg.) Diagnosis and treatment of autism. N. Y., 1989. P. 185-202.

110. KannerL. Autistic disturbances of affective contact // Nervous Child. 1943. N 2. P. 217-250.

111. Kiernan С The exploration of sign and symbol effects //1. Hogg and P. Mittler (Eds.), Advances in Mental Handicap Research. Chichester: Wiley, 1983. Vbl. 2. P. 27-67.


Читайте також:

  1. Аортальные пороки сердца: этиология, гемодинамические нарушения, клинические проявления, тактика ведения больных.
  2. ВОСПРИЯТИЕ, ПАМЯТЬ, ВНИМАНИЕ В МЛАДШЕМ ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ
  3. Глава 14. ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ЗА ПРАВОНАРУШЕНИЯ
  4. Глава 5. ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ КОРРЕКЦИЯ ПРИ ПОВРЕЖДЕННОМ ПСИХИЧЕСКОМ РАЗВИТИИ
  5. Групповая игровая коррекция нарушений поведения
  6. Дизонтогенетический подход к исследованию нарушений психики в детском возрасте
  7. ИММУНОКОРРЕКЦИЯ
  8. Меры обеспечения производства по делам об административных правонарушениях в области дорожного движения.
  9. Митральные пороки сердца: этиология, нарушения гемодинамики, клиника, тактика ведения больных.
  10. Нарушения сознания
  11. Нарушения умственной работоспособности
  12. Оогенез в половозрелом возрасте




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.