Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика навчання учнів виконувати елементарні геометричні побудови; позначення фігур.

3. Які ж елементарні геометричні побудови виконують молодші школярі при вивченні математики? – аналіз вимог державного освітнього стандарту і програми з математики для початкових класів свідчать, що учні І-ІУ класів повинні навчитися виконувати наступні елементарні геометричні побудови:

· побудова точки;

· побудова прямої;

· побудова відрізків;

· побудова кривих;

· побудова многокутників;

· побудова кутів;

· побудова кола.

Всі вказані побудови виконуються, як правило на папері в клітинку. Для сильніших учнів з метою особистісної орієнтації навчального процесу слід використовувати побудови на нелінійованому папері.

Які вимоги ставляться до виконання геометричних побудов? – вивчення вимог методичних посібників для вчителів, аналіз діючих підручників з математики для початкових класів, досвід вчителів-новаторів дозволяють зробити висновок про формування у дітей необхідності дотримання у процесі геометричних побудов наступних вимог:

а) формування уміння правильно використовувати при побудовах олівець (тримання, нахил, натискування);

б) правильне положення руки, яка тримає лінійку чи косинець;

в) висока якість виконуваних малюнків, що включає однакову товщину ліній, охайність, чіткість тощо;

г) дотримання вказаних розмірів.

Найпростішою геометричною фігурою, яку повинні вміти будувати молодші школярі, є точка. Разом з тим, вивчення продуктів діяльності учнів початкових класів дозволяє стверджувати, що далеко не всі діти вміють правильно будувати цю фігуру. Так, значна частина учнів зображає точку у вигляді зафарбованого кружечка, що свідчить про відсутність правильних уявлень про цю геометричну фігуру. Адже, точка – це слід, який залишає олівець на папері чи місце перетину двох ліній. Саме тому, будуючи точку, школярі повинні зображати її так, як це показано на малюнку № 13.4.

 

·    
Правильно Неправильно

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 1100

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок № 13.1. | Малюнок № 13.4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.