Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення режиму вибухового перетворення хмари ГППС

По класу простору, займання хмари ГППС (табл.1.4) і класу речовини, що бере участь у вибуху (табл.1.5) по експертній таблиці (табл.1.6) визначається клас режиму горіння речовини.

 

Таблиця 1.4 - Характеристика класів простору, що оточує місце потенційної аварії

№ класу Характеристика простору
Наявність суміжних об'ємів, довгих труб, порожнин, заповнених горючою сумішшю і ін..
Сильно захаращений простір: наявність напівзамкнених об'ємів, висока щільність розміщення технологічного устаткування, ліс, велика кількість перешкод
Середнє загромадження простору: технологічне обладнання, резервуарний парк

 

Таблиця 1.5

Клас 1 Клас 2 Клас 3 Клас 4
ацетилен акрилонітрил ацетальдегід бензол
вінілацетилен акролеїн ацетон декан
водень аміак бензин дизпаливо
гідразин Бутан винилацетат дихлорбензол
метил ацетилен Бутилен винилхлорид додекан
нітрометан пентадієн гексан гас
окисел пропилену бутадієн генераторний газ метан
ізопропілнитрат пропан ізооктан метилбензол
окисел етилену пропилен метиламін метілмеркаптан
этілнітрат сірковуглець метілацетат метилхлорид
  етан метілбутил нафталін
  етилен кетон окисел вуглецю
  ефіри: метілпропілен фенол
  диметиловый метілетіл хлорбензол
  дивініловий октан етилбензол
  метилбутиловый сірководень  
    циклогексан етилхлорид  

Примітка: у випадку, якщо речовина не внесена до класифікації, його слід класифікувати по аналогії з наявними в списку речовинами, а за відсутності інформації про властивості даної речовини його слід віднести до класу 1, тобто розглядати найбільш небезпечний випадок

 

Таблиця 1.6

 

Клас палива Клас навколишнього простору

 

По класу режиму горіння речовини визначається режим вибухового перетворення хмари ГППС і діапазон швидкостей розповсюдження фронту полум'я w м/с (табл. 1.7)

 

Таблиця 1.7 - Класифікація режимів вибухових перетворень хмари ГППС по діапазонахшвидкостей розповсюдження фронту полум'я

Клас режиму горіння Режими вибухових перетворень хмари ГППС
Детонація або горіння із швидкістю фронту полум'я w>500 м/с
Дефлаграція, w = 300-400 м/с
Дефлаграція, w = 200-300 м/с
Дефлаграція, w = 150-200 м/с
Дефлаграція, w = k1×M1/6, де k1= 35÷43; М - маса палива в хмарі ГППС в тоннах
Дефлаграція, w = k2×M1/6, де k2 = 17÷26

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Адаптивні хвилькові перетворення : Хвилькові пакети.
  8. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  9. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТАМИ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ | Творчі завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.