МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ДОПОМІЖНА ЛІТЕРАТУРА1.Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання : навч.-метод. посіб. / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 203 с. 2.Брюханова Н. О. Основи педагогічного проектування в інженерно-педагогічній освіті: Монографія. / Н. О. Брюханова – УІПА. – Харків: НТМТ, 2010. Васильєв И. Б. Профессиональная педагогика: конспект лекций для студентов инженерно-педагогических специальностей. / И. Б. Васильєв. – Харьков, 1999. – 151 с. Загвязинский В. И. Исследовательская деятельность педагога : учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / В. И. Загвязинский. – М. : Издат. центр „Академия”, 2006. – 176 с. 5. Коваленко Е. Э. Методика профессионального обучения: Учебник для инженеров-педагогов, преподавателей спецдисциплин системы профессионально-технического и высшего образования / Е. Э. Коваленко. – Х.: ЧП „Штрих”, 2003. – 480с. 6. Никифоров В. И. Основы и содержание подготовки инженера-преподавателя к занятиям: Учеб. пособие. / В. И. Никифоров – Л.: Изд-во Ленингр.ун-та, 1987. – 144 с. 7. Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : [підручник] / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – К. : Знання-прес, 2002. – 295 с. 8. Шуміло Г. І. Технологія приготування їжі./ Г. І. Шуміло – К.: Кондор, 2003.– С. 84-132. 9. Філіпченко А. С. Основи наукових досліджень : конспект лекцій : [посібник] / А. С. Філіпченко. – К. : Академвидав, 2004. – 208 с. 10. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч.посіб. / М. М. Фіцула. – К., 2006 – 352 с. 11. Энциклопедия профессионального образования: в 3-х т. / под ред. С.Я. Батышева. – М.: АПО, 1998 – Т. 1 : А – Л. – 568 с. ДОДАТОК А МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЗ „ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА”
Кафедра харчових технологій ЗВІТ З НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ПРАКТИКИ Магістранта (ки) ___________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Група _______
Напрям освіти: „Професійна освіта” Спеціальність: „Харчові технології”
Керівник практики від кафедри _________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Термін практики: з _______ по _______
Луганськ – 20___ р.
ДОДАТОК Б МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЗ „ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА”
Кафедра харчових технологій ЗВІТ З НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ Магістранта (ки) ___________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Група _______
Напрям освіти: „Професійна освіта” Спеціальність: „Харчові технології”
Керівник практики від кафедри _________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Термін практики: з _______ по _______
Луганськ – 20___ р. ДОДАТОК В
ДЗ «ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Читайте також:
|
||||||||
|