МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Баранов А.П. Автоматическое управление судовыми электроэнергетическими установками. - М.: Транспорт, 1981. 2. Иващенко. Н.Н., Автоматическое регулирование. -М.: Машиностроение, 1978. 3. Крутов В.И. Сборник задач по автоматическому регулированию двигателей внутреннего сгорания. -М. Машиностроение, 1972. 4. Международный Кодекс по дипломированию моряков и несенню вахты 1995р.
Лекція №6. Тема: Багатоцільовий судновий кран , обслуговуючий рятувальні засоби. Мета: Вивчення основних типів суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби та основних характеристик діапазону їх використання.
План лекції 1. Основні типи суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби; 2. Принцип дії суднових кранів; 3. Класифікація та характеристика діапазону використання суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби.
Виконується випробування механізмів підйому вантажу (на кожному гаку), механізму повороту і механізму зміни вильоту стріли при роботі крана вхолосту (без вантажу). Тривалість випробувань - не менше 10 хв. на кожному режимі. У період випробувань перевіряється:
Виконується випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки шляхом триразового спуску на гаку г / п 14,0 кН і підвісці для чергової шлюпки вантажу масою 435кг (маса чергової шлюпки і постачання). Керування спуском проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління та дистанційного керування, призначеного для управління з черговою шлюпки. При цьому перевіряється: Виконується випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки під навантаженням шляхом триразового спуску на гаку г / п 14,0 кН вантажу масою 1030кг (літ.г) (маса плоту, постачання і повного кількості людей). Керування спуском проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління. При випробуванні перевіряється швидкість спуску і робота роз'єднувального пристрою. Роз'єднувальний пристрій не повинно роз'єднувальний при наявності на ньому навантаження. а) шляхом триразового спуску вантажу. При випробуванні перевіряється швидкість спуску; Випробування проводиться на гаку г / п 14,0 кН і підвісці для плоту. Швидкість спуску при цьому не повинна перевищувати 0,7 м / сек. а) підвішування шлюпки на вивалених за борт стрілі крана і подальшого роз'єднання роз'єднувального механізму. При цьому шлюпка повинна бути навантажена вантажем масою 575 кг (1,1 Р раб.), Висота підвісу над водою 150 ... 200мм.;
Поворот здійснюється: З підвішеною чергової шлюпкою, навантаженої вантажем масою 485 кг. Проводиться перевірка наявності маркування роз'єднувального гака для чергової шлюпки і спускається плоту. Виробляється візуальна перевірка гака для рятувального плоту на відсутність тріщин і деформацій. Виробляється випробування крана номінальним вантажем масою 4000x1, 25кг шляхом підіймання і переміщення вантажу на гаку г / п 40 кН в крайні положення (над люком завантаження в МО - в р-н 51/2 шп. На палубі юта). При випробуванні перевіряється можливість ручного розгальмовування механізму підйому з номінальним вантажем на гаку і знеструмленому електродвигуні.
Питання для самоконтролю: 1. Склад системи живлення гідравліки? 2. Безпечне використання гідравлічної системи під час обслуговування? 3. Настроювання робочих тисків гідромотора: вантажного, топенанту, поворота стріли? 4. Безпечне управління вантажними кранакми при спарюванні на роботу через топенант? 5. Засоби відключення крану в граничних зонах роботи? Читайте також:
|
||||||||
|