Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література

1. Баранов А.П. Автоматическое управление судовыми электроэнергетическими установками. - М.: Транспорт, 1981.

2. Иващенко. Н.Н., Автоматическое регулирование. -М.: Машиностроение, 1978.

3. Крутов В.И. Сборник задач по автоматическому регулированию двигателей внутрен­него сгорания. -М. Машиностроение, 1972.

4. Международный Кодекс по дипломированию моряков и несенню вахты 1995р.


 

Лекція №6.

Тема: Багатоцільовий судновий кран , обслуговуючий рятувальні засоби.

Мета: Вивчення основних типів суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби та основних характеристик діапазону їх використання.

 

План лекції

1. Основні типи суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби;

2. Принцип дії суднових кранів;

3. Класифікація та характеристика діапазону використання суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби.

 

Виконується випробування механізмів підйому вантажу (на кожному гаку), механізму повороту і механізму зміни вильоту стріли при роботі крана вхолосту (без вантажу). Тривалість випробувань - не менше 10 хв. на кожному режимі.

У період випробувань перевіряється:
а) надійність включення і виключення механізмів;
б) робота гальм;
в) дії сигналізації та освітлення.


Виконується статичне випробування крана шляхом підвішування на нок стріли, за допомогою берегових засобів, вантажу масою 3120х2, 2 = 6864кг (2,2 Pраб.). Вантаж повинен бути підвішений на технологічному тросах на висоті 150-200мм від рівня пірсу або води. При цьому стріла крана повинна бути вивалився за борт. Час випробування 15хв.
Після випробування всі металоконструкції крана і його фундаменти перевіряються на відсутність тріщин і деформацій.
Виконується випробування лебідки для спуску рятувальної шлюпки статичним навантаженням 3120х1, 5 = 4695кг (1,5 Pраб.). Вантаж, за допомогою берегових засобів, повинен бути підвішений на гаку г / п 40кН і утримуватися за допомогою гальм лебідки на висоті 150-200мм від рівня пірсу або води протягом 15 хв. Виробляється динамічне випробування крана вантажем масою 3120х1, 1 = 3432кг (1.1 Pраб.) (Маса рятувальної шлюпки, постачання, повного кількості людей плюс 10% робочого навантаження). Випробування проводиться на гаку г / п 40кН шляхом триразового спуску вантажу з різким гальмуванням. При випробуванні перевіряється дію гальм лебідки. Виробляється випробування лебідки для спуску спускається плоту і чергової шлюпки статичним навантаженням. Випробування проводиться шляхом підвішування, за допомогою берегових засобів, на гак г / п 14,0 кН вантажу масою 2100кг (1,5 Pраб.) І утримування його за допомогою гальм на висоті 150 ... 200мм від пірсу або води протягом 15 хв . При випробуванні перевіряється дію гальм лебідки.

Виконується випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки шляхом триразового спуску на гаку г / п 14,0 кН і підвісці для чергової шлюпки вантажу масою 435кг (маса чергової шлюпки і постачання). Керування спуском проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління та дистанційного керування, призначеного для управління з черговою шлюпки. При цьому перевіряється:
а) достатність маси чергової шлюпки для подолання опору тертя лебідки, лопарей, блоків;

Виконується випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки під навантаженням шляхом триразового спуску на гаку г / п 14,0 кН вантажу масою 1030кг (літ.г) (маса плоту, постачання і повного кількості людей). Керування спуском проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління. При випробуванні перевіряється швидкість спуску і робота роз'єднувального пристрою. Роз'єднувальний пристрій не повинно роз'єднувальний при наявності на ньому навантаження.
1.6.8. Виробляється випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки вантажем масою 1133кг (маса плота, постачання, повного кількості людей і 10% перевантаження):

а) шляхом триразового спуску вантажу.

При випробуванні перевіряється швидкість спуску;
б) шляхом триразового спуску вантажу і різкого гальмування.

Випробування проводиться на гаку г / п 14,0 кН і підвісці для плоту. Швидкість спуску при цьому не повинна перевищувати 0,7 м / сек.
При випробуванні перевіряється дію гальм лебідки та кріплення крана до фундаменту. Виробляється випробування роз'єднувального механізму чергової шлюпки шляхом:

а) підвішування шлюпки на вивалених за борт стрілі крана і подальшого роз'єднання роз'єднувального механізму. При цьому шлюпка повинна бути навантажена вантажем масою 575 кг (1,1 Р раб.), Висота підвісу над водою 150 ... 200мм.;
б) повного спуску шлюпки на воду порожньому, а також з вантажем масою 575кг (1,1 Р раб.) і подальшого роз'єднання роз'єднувального механізму. Виконується випробування спускового пристрою чергової шлюпки під навантаженням шляхом триразового спуску і підйому чергової шлюпки з вантажем масою 485 кг (маса постачання і повного кількості людей). Управління проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління. При випробуванні перевіряється:


а) швидкість спуску;
б) швидкість підйому, яка повинна бути не менше 0,3 м / c;
в) зупинка гака у верхньому кінцевому положенні.
Перевіряється можливість підйому чергової шлюпки за допомогою ручного приводу:
а) без вантажу на висоту ок.2, 0м від води;
б) з вантажем масою 485 кг (маса постачання і повного кількості людей) і подальшого її кріплення на будови кільблоків.
Перевіряється подача живлення і можливість роботи крана від АДГ.
Перевіряється можливість повороту крана при знеструмленні (за допомогою накопиченої енергії) з положення "над рятувальним засобом" в положення "за борт".

Поворот здійснюється: З підвішеною чергової шлюпкою, навантаженої вантажем масою 485 кг. Проводиться перевірка наявності маркування роз'єднувального гака для чергової шлюпки і спускається плоту. Виробляється візуальна перевірка гака для рятувального плоту на відсутність тріщин і деформацій. Виробляється випробування крана номінальним вантажем масою 4000x1, 25кг шляхом підіймання і переміщення вантажу на гаку г / п 40 кН в крайні положення (над люком завантаження в МО - в р-н 51/2 шп. На палубі юта). При випробуванні перевіряється можливість ручного розгальмовування механізму підйому з номінальним вантажем на гаку і знеструмленому електродвигуні.


Примітка: 1. У випробуваннях, що проводяться випробувальні навантаження прийняті виходячи з наступного:
- Маса порожньої шлюпки - 2100 кг *;
- Маса постачання - 120 кг *;
- Маса 12 осіб - 900 кг;
- Робоче навантаження на спусковий пристрій - 3120 кг *.
2. У випробуваннях, що проводяться випробувальні навантаження прийняті, виходячи з наступного: - маса плоту з постачанням - 130 кг *;
- Маса 12 осіб - 900 кг;
- Робоче навантаження на спусковий пристрій
від плоту - 1030 кг *.
- Маса чергової шлюпки - 400 кг *
- Маса постачання шлюпки - 35 кг *
- Маса 6 осіб - 450 кг *
- Робоче навантаження на спусковий пристрій
від чергової шлюпки - 885 кг *
* Навантаження підлягають уточненню по контрактної документації на відповідне обладнання. Враховуючи, що для чергової шлюпки і спускається плоту застосовується одне спусковий пристрій, у випробуваннях прийняті навантаження того обладнання, яке має велику масу.

 

Питання для самоконтролю:

1. Склад системи живлення гідравліки?

2. Безпечне використання гідравлічної системи під час обслуговування?

3. Настроювання робочих тисків гідромотора: вантажного, топенанту, поворота стріли?

4. Безпечне управління вантажними кранакми при спарюванні на роботу через топенант?

5. Засоби відключення крану в граничних зонах роботи?


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. Базова література
  4. Базова навчально-методична література
  5. Використана література
  6. Використана література
  7. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  8. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  9. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  10. Довідкова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.