МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Бюджетні права в Україні, їхня характеристикаБюджетне право - це сукупність юридичних норм, що регулюють діяльність органів державної влади й управління щодо складання, розгляду, затвердження та виконання бюджету. Осно¬ву бюджетно-правового статусу державних органів влади і їхніх територіальних підрозділів становить право на самостійний бюджет. Бюджетно-правовий статус державних і місцевих органів влади узагальнено становить сукупність таких прав: • право на власний бюджет; • право на отримання бюджетних доходів і зарахування їх до складу цього бюджету; • право на використання бюджетних коштів на потреби держа¬ви, місцевих органів влади за призначенням; • право розподілу бюджетних доходів між бюджетами певної території; • право утворення і використання в межах бюджету цільових або резервних фондів. Бюджетна ініціатива - це право членів законодавчого орга¬ну вносити зміни в представлений виконавчою владою проект бюджету. Користуються такими правами народні депутати, депутати місцевих рад і Президент України. Бюджетні права органів державної влади та управління розпо¬ділені таким чином: а) Верховна Рада України як найвищий орган законодавчої влади ухвалює закони, в т. ч. із фінансових питань, приймає Основні напрями бюджетної політики на наступний бюджетний період, затверджує Державний бюджет України та вносить зміни до нього, здійснює контроль за його виконанням, визначає перелік податків і зборів, а також засади внутрішньої та зовнішньої політики України; б) Президент України як глава держави створює у межах коштів, передбачених Державним бюджетом, для здійснення своїх повноважень консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби, підписує закони, ухвалені Верховною Радою, в т. ч. з фінансових питань, має право вето щодо ухвалених Верховною Радою законів із подальшим їхнім поверненням на повторний розгляд у Верховну Раду. Рахункова Палата Верховної Ради України здійснює: • організацію і контроль за своєчасним виконанням дохідної та видаткової частин Державного бюджету України, за витрачанням бюджетних коштів, у т. ч. коштів державних цільових фондів за обсягами, структурою та їхнім цільовим призначенням; • контроль за утворенням і погашенням внутрішнього і зовнішнього боргів України; Кабінет Міністрів України як найвищий орган виконавчої влади: а) забезпечує проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики, політики у сферах праці та зайнятості на¬селення, соціального захисту, освіти, науки, культури, охорони природи, екологічної безпеки і природокористування; б) організовує розробку проекту закону про Державний бюджет на відповідний рік і забезпечує його виконання; в) приймає рішення про використання коштів Резервного фонду Кабінету Міністрів України. Міністерство фінансів України як центральний орган виконавчої влади, підвідомчий Кабінету Міністрів: • складає проект Державного бюджету України; • організовує виконання Державного бюджету України; • проводить методичну роботу з питань бюджетного планування; • розробляє стратегію щодо внутрішніх і зовнішніх запозичень держави, погашення та обслуговування державного боргу; • контролює виконання Державного бюджету України, складає звіт про його виконання; • розробляє пропозиції щодо удосконалення податкової політи¬ки тощо. Державна контрольно-ревізійна служба здійснює державний контроль за витрачанням коштів і матеріальних цінностей, за ста¬ном і достовірністю бухгалтерського обліку і звітності в міністер¬ствах, відомствах, державних комітетах, державних фондах, бю¬джетних установах, а також на підприємствах і організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів, а також розробляє пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у майбутньому. Читайте також:
|
||||||||
|