Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тапсырма 5. «Теріге тігіс салу мен тігісті алу техникасы»

 

Студент___________________________

Емтихан алушы._________________________.

 

№ п/п Тапсырма сатыларының нышандары 0 - 0,1 орындаған жоқ 0,2 - 0,3 ескертулермен орындады 0,4 - 0,5 толық орындады
1. Теріге түйінді тігіс салу көрсеткішін анықтау      
2. Теріге тігіс салуға қажетті жабдықтарды жинау      
3. Қол мен тігіс салатын тері аймағын дайындау      
4. Теріге тігіс салу орнын жансыздандыру      
5. Теріге тігіс салуды орындау      
6. Тігісті алу әдісі      
7. Тігісті алатын жабдықтар      
8. Түйінді тігістерді алуды орындау.      
  ҚОРЫТЫНДЫ      

 

Этап бойынша максимальды ұпай – 4,0

 

Әріп жүйесімен бағалау Бағаның сандық эквиваленті % мазмұны Дәстүрлі жүйемен бағалау
А 3,84 – 4,0 95-100 «өте жақсы»
А- 3,51 – 3,83 90-94
В+ 3,17 – 3,50 85-89 «Жақсы»
В 2,84 – 3,16 80-84
В- 2,51 – 2,83 75-79
С+ 2,17 – 2,50 70-74 «Қанағаттанарлық»
С 1,84 – 2,16 65-69
С- 1,51 – 1,83 60-64
D+ 1,17 – 1,50 55-59
D 1,0 – 1,16 50-54
F 0 – 0,99 0-49 «Қанағаттанарлықсыз»

 

Баға _______ Емтихан алушы қолы _____________

 

 


Читайте також:

  1. Тапсырма 1
  2. Тапсырма 1
  3. Тапсырма 2
  4. Тапсырма 2.
  5. Тапсырма 3.
  6. Тапсырма 4. «Отоскопия»
  7. Тапсырма 5
  8. Тапсырма 6
  9. Тапсырма № 7
  10. Тапсырма №1
  11. Тапсырма №1.




Переглядів: 963

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тапсырма 2 | Мезаліт (10 – 5 тыс. да н.э.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.