Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тапсырма №2

Жұмыстың орындалу әдістемесі:

Кестеде келтірілген, деректер негізінде көрнекті түрде сессия нәтижесін көрсететін диаграмма құрыңыз.

10.2- кесте

Топ бойынша орташа балл
Топ нөмірі Информатика Математикалық анализ Тарих Экономика
ИҚ111 4,2 3,8 4,5 4,3
АЖҚ111 4,4 4,4 4,2
ГҚ111 3,9 3,9
ТҚ111 4,3 4,4 4,4 4,1
ЭҚ111 3,8 3,9
ФҚ111 3,3 3,9 3,9 3,6
МҚ111 4,5 4,8 4,8 3,9

 

1. Бірінші бетте «Факультетте сессияны тапсыру нәтижесі жайлы мәлімет» кестесін құрып, оған деректер енгізіңіз;

2. Бағаналас немесе График типті жеке бетте барлық топтар және барлық пәндер үшін диаграмма тұрғызыңыз. Ол үшін:

§ бүкіл кестені ерекшелеңіз;

§ Орнату Диаграммакомандасын орында немесе стандартты құралдар тақтасында диаграммалар шебері – батырмасын қолдану керек.

3. Диаграмма құрудың үшінші қадамында диаграмма атын, осьтер белгіленуін енгізіп, оған аңыз (легенда) қосыңыз.

4. Диаграмма тұрғыз және мына пәндер бойынша тапсыру нәтижелерін салыстыр: информатика, математикалық анализ және экономика;

§ «Топ», «Информатика», «Математикалық анализ» бағаналарын ерекшеле және CTRL пернесін басып тұрып, «Экономика» бағанын ерекшеле; График типті диаграмманы таңда.

§ Сессияны тапсыру нәтижелерін өзгертіңіз және бұл құрылған диаграммалардың қалай бейнеленгенін тексеріңіз.

5. Жұмыс жайлы есепті жұмыс кітабының жеке беттерінде диаграмма түрінде келтіріңіз.


Читайте також:

  1. Тапсырма 1
  2. Тапсырма 1
  3. Тапсырма 2
  4. Тапсырма 2.
  5. Тапсырма 3.
  6. Тапсырма 4. «Отоскопия»
  7. Тапсырма 5
  8. Тапсырма 5. «Теріге тігіс салу мен тігісті алу техникасы»
  9. Тапсырма 6
  10. Тапсырма № 7
  11. Тапсырма №1
  12. Тапсырма №1.




Переглядів: 598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розграфлення та номенлатура аркушів карт | Тестовые задания

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.