Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тематика творчих робіт з дисципліни «Екологія»

1. Людина-цінність природи, необхідний компонент її існування.

2. Науково-технічний прогрес – основа екологічно безпечного розвитку людства.

3. Екологічна культура особистості.

4. Національна екологічна культура.

5. Екологічні аспекти професійної діяльності кухаря.

6. Сучасні екологічні технології в харчовій промисловості.

7. Екологічна безпека продуктів харчування.

 

Тематика пошуково-дослідницької роботи з дисципліни «Екологія»:

1. Визначення впливу електромагнітного випромінювання на людину

2. Визначення якості повітря методом ліхеноіндикації

3. Визначення якості життя своєї родини

4. Визначення шляхів енергозбереження в оселі та на виробництві.

5. Аналіз впливу наркотичних речовин на комах, рослин, ссавців.

6. Розробка шляхів покращення екологічного клімату в оселі.

7. Визначення впливу кольорового клімату на людину.

8. Визначення проблеми утилізації електронного сміття.


Критерії оцінювання самостійної роботи

Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень за 12 – бальною системою
  I. Початко-вий Студент з допомогою вчителя або з використанням підручника, зошита самостійної роботи розпізнає і називає окремі екологічні об'єкти, частково виконує самостійну роботу.
Студент намагається відтворити окремі факти, з допомогою вчителя або з використанням підручника зошита самостійної роботи, наводить елементарні приклади екологічних об'єктів і екологічних проблем; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує самостійну роботу.
Студент відтворює окремі факти, з допомогою вчителя, з використанням підручника, зошита самостійної роботи, фрагментарно характеризує окремі ознаки екологічних об'єктів, екосистем; відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді, з допомогою вчителя частково виконує самостійну роботу.
  II. Середній Студент з допомогою вчителя або з використанням підручника відтворює незначну частину навчального матеріалу, дає визначення окремих екологічних понять, законів, дає неповну характеристику загальних екологічних проблем; у відповідях може допускати помилки і з допомогою вчителя виконує самостійну роботу на 100% за тематикою.
Студент відтворює основний зміст навчального матеріалу, відповідаючи на запитання вчителя; характеризує загальні ознаки екологічних об'єктів; дає визначення окремих екологічних понять, законів; наводить приклади, що ґрунтуються на матеріалі підручника; у відповідях може допускати помилки і з допомогою вчителя, виконує самостійну роботу на 100% за тематикою
Студент самостійно, але неповно відтворює навчальний матеріал, частково дотримується логіки його викладу; відповідає на окремі запитання; у цілому правильно вживає екологічні терміни; характеризує екологічні проблеми та шляхи їх вирішення за планом; у відповідях допускає помилки; наводить типові приклади з підручника, Інтернету, виконує самостійну роботу на 100% за тематикою.
  III. Достатній Студент самостійно відтворює більшу частину навчального матеріалу, застосовуючи необхідну термінологію; розкриває суть екологічних понять; характеризує основні закони, закономірності, терміни екології, допускаючи у відповідях неточності; розв'язує прості типові завдання звертаючись за консультацією до вчителя; робить висновки з допомогою вчителя, наводить типові приклади з підручника, Інтернету виконує самостійну роботу на 100% за тематикою, 70% за змістом
Студент самостійно відтворює навчальний матеріал; відповідає на поставлені запитання, допускаючи у відповідях неточності; порівнює екологічні об'єкти, явища і процеси природи, встановлює закономірності; виправляє допущені помилки; розв'язує типові завдання; звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє неповні висновки, наводить приклади з підручника, Інтернету виконує самостійну роботу на 100% за тематикою, на 80% за змістом
Студент вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання; з допомогою вчителя встановлює причинно-наслідкові зв'язки; дає порівняльну характеристику екологічним об'єктам, явищам; розв'язує стандартні завдання; деякі творчі завдання, виправляє власні помилки; оформляє роботу охайно, наводить типові приклади з підручника, Інтернету робить нечітко сформульовані висновки, виконує самостійну роботу на 100% за тематикою, на 90% за змістом.
  IV. Високий Студент системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; розкриває суть екологічних явищ, процесів; аналізує, систематизує, узагальнює, встановлює причинно-наслідкові зв'язки; використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв'язує творчі завдання у межах програми; наводить свої приклади оформляє охайно, робить чітко сформульовані висновки, повністю виконує самостійну роботу.
Студент логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах програми; обґрунтовано відповідає на запитання; самостійно аналізує і розкриває закономірності взаємозв’язків живої природи і техносфери; наводить приклади, що ґрунтуються на власних спостереженнях; оцінює екологічні явища, закони; виявляє і обґрунтовує причинно-наслідкові зв'язки; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв'язує творчі завдання; повністю відповідає на завдання самостійної роботи та ретельно оформляє їх, робить логічно побудовані висновки, наводить свої приклади, формулює нестандартні питання, робить пошуково-дослідницьку роботу.
Студент виявляє міцні й глибокі знання з екології; вільно відповідає на ускладнені запитання, з використанням міжпредметних зв'язків; самостійно характеризує екологічні явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв'язання; користується джерелами інформації, рекомендованими вчителем; вільно розв'язує екологічні вправи і задачі різного рівня складності відповідно до навчальної програми; повністю відповідає на завдання самостійної роботи та ретельно оформляє їх, робить самостійні обґрунтовані висновки, самостійно проводить пошуково-дослідницьку роботу.

 


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Державний вищий навчальний заклад

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТРАНСПОРТНО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

Методичні матеріали

щодо самостійної роботи студента

з дисципліни «Екологія»

 

 

Викладач: Шевцова Т.О.

 

 

2014/2015 н.р.

Організаційно-методична карта самостійної роботи студента

Дисципліна: Екологія (Основи екології)


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  4. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  5. А а) робітники
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. Автоматизація проектних робіт
  9. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  10. Аналіз стану військової дисципліни
  11. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  12. Аналіз фонду заробітної плати.




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 1. | Тема: Сучасна екологічна криза.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.