Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Теория потребительского поведения и спроса

№ 1. РY=7,5; РZ = 2,5; I = 96,5

№ 2. РX = 5; РY = 6; РZ= 3

№ 3. QA =23; QB = 58;

№ 8.б) X1 = 2.5; X2 = 2; X3 = 1;

в) X1 = 2.75; X2 = 2.5; X2 = 2

№ 9. Р = 20

№ 13.I = 32

№ 14.PX = 16; PY = 4

№ 15. X = 2; Y = 4

№ 16. MRSXZ = 1

№ 17. X = 5; Y = 25

№ 22. PX = 4; PY = 5

№ 23. а) = 4; б) MRSXY = 1; MRSXY = 1/4

№ 24. I = 7,5

№ 25. X = 3,3; Y = 8,8

№ 26.PYQY = 28

№ 27. DX=

№ 28.

№30. ΔX = 6

№ 31. U=10

№ 32.Х=2

№33. P = 9

№ 34. Р=11

№35. Y = 24

№ 36ΔX = 10; ΔY = 30

№ 37. ΔX = 8; ΔY = 4

№39. X = 22

№40. ΔX = 10; ΔY = 100

№41. ΔX = 5; ΔY = 22,5

№43. а) X1 = 10; Y1 = 3,5; б)

в) X2=10, Y2=14; X3 =5, Y3 = 7.

ОЭ - ,

ЭЗ - ,

ЭД - ,

№44. а) X1 = 10; Y1 = 3,5

б) X2 = 10; Y2 = 1,75

в) X3H ; Y3H ; Х3S=15, Y3S=2,625

по Хиксу по Слуцкому ОЭ такой

же как и по Хиксу

ОЭ - ΔX = 0

ΔY = -1,75

ЭЗ - ; ЭЗ -

; ;

ЭД - ; ЭД-

; .

Экв. дох. =98; Экв. изм. =42. Компенс. по Хиксу – 58, по Слуцкому – 70.

№46. 1)X = 27; Y = 39;

2а) X= 61/3; Y = 29; 2б) X = 26; Y = 84

3) X = 20,4; Y = 67,2

4) ΔIкомп. = -25,2

5) еX(Y) = 2/27;

6) e(I) = 40/39

№47.Э.Д. = -1,25

№48. I≥20

№49. I≥20

№ 50. Х=0,05I

№ 51. a) е = -0,72, е = -0,78, е = -5,4

№ 52. ΔQ = 1%

№ 53..eX(X) = -0,29

№ 54. eI = 1.43

№55. к нач. коорд.

№56. eX(X) = -0,24, еX(Y) = 0,05

№ 57. eX(X) = -0,53, еX(Y) = 0,21

№ 58. eX(X) = -0,38, еX(Y) = 0,62

№ 59. eX(X) = -0,67, еX(Y) = 0,33

№ 60. еX(Y) = 1

№ 61. P = 5,3

№ 62. P = 30

№ 63. ΔTR = -8,37

№ 64. e = 0.67

№ 65. 49%

№ 68. Q = 5; P = 2; e = -1,5; e = -1

№ 69. Q = 9; P = 2; e = -0,88; e = -1,25

№ 70. Q = 2500


Читайте також:

  1. I. ОБЩАЯ ТЕОРИЯ ФИГУР
  2. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  3. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  4. Абрахам Маслоу: гуманистическая теория личности
  5. Абрахам Маслоу: гуманистическая теория личности
  6. Альберт Бандура: социально-когнитивная теория личности
  7. Альберт Бандура: социально-когнитивная теория личности
  8. Альфред Адлер: индивидуальная теория личности
  9. Альфред Адлер: индивидуальная теория личности
  10. Б. Ф. Скиннер: теория оперантного научения
  11. Б. Ф. Скиннер: теория оперантного научения
  12. Вопрос 2. Социология девиантного (отклоняющегося) поведения.




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Общее экономическое равновесие и | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.