МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
к.т.н.Максімовою Іриною Миколаївною
Навчальний посібник «Фізична і колоїдна хімія», написаний кандидатом технічних наук Максімовою І.М., складається з двох частин: частина 1 – «Фізична хімія»; частина 2 – «Колоїдна хімія». Посібник написано згідно з освітньо-професійною програмою підготовки молодшого спеціаліста напряму підготовки 0917 «Харчова технологія» для студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Кожна тема розглядається з урахуванням того, що викладання фізичної і колоїдної хімії базується на матеріалі, відомому студентам з курсів математики, фізики і попередніх хімічних дисциплін. Враховуючи фахове спрямування посібника, в ньому наведено приклади фізико-хімічних явищ, що мають місце в технологічних процесах харчових виробництв та технології приготування їжі. Матеріал викладається в найбільш доступній і, по можливості, стислій формі. Математичні виведення формул зроблені достатньо просто і зрозуміло. В посібнику є багато рисунків, які доповнюють уяву про матеріал, що викладається. В кінці багатьох тем додається цікава інформація, яка сприяє зацікавленню студентів і розширює їх кругозір. Для активізації самостійної роботи студентів, проведення семінарських занять в кінці кожної теми наведені приклади розв’язування задач, а також задачі для самостійного опрацювання, контрольні питання та тестові завдання для перевірки засвоєння знань. А в кінці кожної частини основні терміни зведені у термінологічний словник. В навчальному посібнику в основному застосовується система одиниць СІ, але інколи вживаються й одиниці виміру інших систем, які ще широко використовуються в повсякденному житті і тому дозволяють студентам кількісно оцінити те чи інше явище.
Рецензент: С.А.ЧОРНА викладач вищої категорії
Директор Г.Т. ГЛАВАЦЬКА Могилів-Подільського заслужений працівник освіти технолого-економічного України коледжу ВНАУ
|
||||||||
|