Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 11. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ 1

Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка

Кафедра педагогіки, психології та методик навчання фізики й математики

 

Соколенко Л.О.

ПРАКТИКУМ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ

МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ

Посібник для студентів 11-13 груп

Фізико-математичного факультету

ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка

Чернігів – 2015

Соколенко Л.О. Практикум розв’язування математичних задач.Навчальний посібник. – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2015.- 64 с.

 

У навчальному посібнику представлена програма курсу ”ПРМЗ”, який читається на фізико-математичному факультеті ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, теми змістових модулів курсу, завдання, які повинен вміти виконувати студент по зазначеним темам. Більш детально представлений змістовий модуль 1 ”Застосування похідної та інтеграла до розв’язування задач елементарної математики”, призначений для самостійної роботи студентів у 2014-2015 н.р.

Матеріал змістових модулів 2 та 3, який буде опрацьовуватись на практичних заняттях, представлений коротко, а саме, представлені КЗСР та зразки варіантів тестових завдань.

 

 

Зміст

Передмова 6

Змістовий модуль 1Застосування похідної та інтеграла

до розв’язування задач елементарної математики10

Тема 1.Похідна та її застосування до розв’язування

задач елементарної математики 10

Практичне заняття 1.Застосування похідної до доведення

тотожностей 10

Практичне заняття 2.Застосування похідної до розклада-

ння многочленів на множники,

спрощення виразів 15

Практичне заняття 3.Застосування похідної до доведення

нерівностей 17

Практичне заняття 4.Застосування похідної до порівняння

чисел 26

Практичне заняття 5.Застосування похідної до розв’язу-

вання рівнянь і нерівностей 27

Практичне заняття 6.Застосування похідної до знаход-

ження сум 34

Практичне заняття 7-8.Застосування похідної до розв’язу-

вання прикладних задач на знаход-

ження найбільшого (найменшого)

значень функції 37

Тема 2.Інтеграл та його застосування до розв’язування

задач елементарної математики 46

Практичне заняття 9.Застосування інтеграла до доведення

тотожностей 46

Практичне заняття 10.Застосування інтеграла до доведення

нерівностей 48

КОМПЛЕКС завдань самостійної роботи 1. 51

Практичне заняття 11. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ 1

(зразок варіанта) 54

Змістовий модуль 2.”Методи і способи

розв’язування планіметричних задач на обчислення

доведення, побудову”

Тема 3.Методи і способи розв’язування планіметричних

задач на обчислення

Практичне заняття 12.Метод ключових задач

Практичне заняття 13.Метод площі

Практичне заняття 14-15.Методи допоміжних елементів

(відрізка, кута, периметра)

Практичне заняття 16.Метод складання тригонометрич-

ного рівняння

Практичне заняття 17.Метод координат. Метод векто-

рів. Векторно-координатний

метод

Тема 4.Методи і способи розв’язування планіметричних

задач на доведення

Практичне заняття 18.Метод ключових задач. Метод

відсупротивного

Практичне заняття 19.Метод допоміжних елементів

(відрізка, площі, кута, кола)

Практичне заняття 20.Метод ”подовження” медіани

Практичне заняття 21.Векторно-координатний метод

Тема 5.Методи і способи розв’язування планіметричних

задач на побудову

Практичне заняття 22.Застосування центральної та

осьової симетрії до розв’язування

задач на побудову

Практичне заняття 23.Застосування повороту та

гомотетії до розв’язування

задач на побудову

КОМПЛЕКС завдань самостійної роботи 2. 55


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
То есть движение не туда и не сюда. Волны вверх и вниз примерно одинаковы и не имеют серьезной разницы. | Практичне заняття 24. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ 2 57

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.