Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Який внесок школи наукового управління?

а.виникає можливість швидкої обробки інформації, комп’ютерне моделювання;

б.фактично започатковує науку менеджмент;

в.враховує соціальні та психологічні фактори в управлінні;

г.формує функції, принципи та визначення менеджменту.

4. Засновниками школи людських стосунків вважаються:

а.М.Фоллет та А.Файоль;

б.А.Файоль та Г.Гант;

в.М.Фоллет та Е.Мейо;

г.Ф.Тейлор та Файоль.

5. Ціль, як елемент внутрішнього середовища – це:

а.логічні взаємовідносини рівнів управління та функціональних ланок;

б.наперед визначена робота, що повинна бути виконана наперед встановленим способом у визначений термін;

в.конкретний кінцевий стан, якого прагне досягти організація;

г.поєднання кваліфікованих навичок, обладнання, інфраструктури і відповідних знань, необхідних для здійснення бажаних перетворень.

6. Зовнішнє середовище поділяється на середовища:

а.формальне і неформальне;

б.прямого і опосередкованого впливу;

в.вхідне і вихідне;

г.рухомого і статичного стану.

7. Інформація-це:

а.повідомлення, яке зменшує невизначеність у галузі, до якої відноситься;

б.сукупність даних про управлінські процеси;

в.файли, папки, дані, що стосуються управлінського процесу;

г.комунікаційні процеси, на основі яких приймаються управлінські рішення.

8. За стадіями утворення інформацію поділяють на:

а.первинну і вторинну;

б.внутрішню і зовнішню;

в.оброблювану і необроблювану;

г.друковану і усну.

9. Методи менеджменту – це:

а.самостійний вид людської діяльності, спрямований на досягнення поставлених цілей;

б.спосіб або прийом впливу менеджера на об’єкт для досягнення конкретного завдання;

в.особливі нормативні положення, які визначають діяльність підприємства на тривалий термін;

г.конкретна дія, яка спрямовується на об’єкт з метою його зміни.

10. До соціально-психологічних методів менеджменту належать:

а.оподаткування, прибуток, інвестиції, кредит, ціноутворення;

б.організація діяльності, делегування повноважень, визначення обов’язків, видання наказів;

в.преміювання, заохочення, формування єдиної команди, покращення умов праці;

ІІ. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ

Встановіть відповідність між засобами мотиваційного впливу та відповідними групами:

1. Матеріальне стимулювання а. похвала;

2. Вдосконалення організації праці б. гнучкий графік роботи;

3. Залучення до процесу управління в. кар’єрний ріст;

4. Поліпшення якості робочої сили г. премія;

5. Нематеріальне стимулювання д. участь в обговоренні рішення.

ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ:

1. Ефективність –

2. Керівник –

3. Контролінг –


Читайте також:

  1. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  2. А)нові школи
  3. Альтернативні школи другої половини XX століття
  4. Б). Наукові школи.
  5. Братства та братські школи.
  6. Буддійська філософія і її основні школи
  7. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  8. В) Альтернативні середні школи 20-30-х років
  9. Вальдорфські школи
  10. Вальдорфські школи
  11. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  12. Вибір теми наукового дослідження




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міністерство освіти і науки України | ВАРІАНТ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.