МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Який внесок школи наукового управління?а.виникає можливість швидкої обробки інформації, комп’ютерне моделювання; б.фактично започатковує науку менеджмент; в.враховує соціальні та психологічні фактори в управлінні; г.формує функції, принципи та визначення менеджменту. 4. Засновниками школи людських стосунків вважаються: а.М.Фоллет та А.Файоль; б.А.Файоль та Г.Гант; в.М.Фоллет та Е.Мейо; г.Ф.Тейлор та Файоль. 5. Ціль, як елемент внутрішнього середовища – це: а.логічні взаємовідносини рівнів управління та функціональних ланок; б.наперед визначена робота, що повинна бути виконана наперед встановленим способом у визначений термін; в.конкретний кінцевий стан, якого прагне досягти організація; г.поєднання кваліфікованих навичок, обладнання, інфраструктури і відповідних знань, необхідних для здійснення бажаних перетворень. 6. Зовнішнє середовище поділяється на середовища: а.формальне і неформальне; б.прямого і опосередкованого впливу; в.вхідне і вихідне; г.рухомого і статичного стану. 7. Інформація-це: а.повідомлення, яке зменшує невизначеність у галузі, до якої відноситься; б.сукупність даних про управлінські процеси; в.файли, папки, дані, що стосуються управлінського процесу; г.комунікаційні процеси, на основі яких приймаються управлінські рішення. 8. За стадіями утворення інформацію поділяють на: а.первинну і вторинну; б.внутрішню і зовнішню; в.оброблювану і необроблювану; г.друковану і усну. 9. Методи менеджменту – це: а.самостійний вид людської діяльності, спрямований на досягнення поставлених цілей; б.спосіб або прийом впливу менеджера на об’єкт для досягнення конкретного завдання; в.особливі нормативні положення, які визначають діяльність підприємства на тривалий термін; г.конкретна дія, яка спрямовується на об’єкт з метою його зміни. 10. До соціально-психологічних методів менеджменту належать: а.оподаткування, прибуток, інвестиції, кредит, ціноутворення; б.організація діяльності, делегування повноважень, визначення обов’язків, видання наказів; в.преміювання, заохочення, формування єдиної команди, покращення умов праці; ІІ. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ Встановіть відповідність між засобами мотиваційного впливу та відповідними групами: 1. Матеріальне стимулювання а. похвала; 2. Вдосконалення організації праці б. гнучкий графік роботи; 3. Залучення до процесу управління в. кар’єрний ріст; 4. Поліпшення якості робочої сили г. премія; 5. Нематеріальне стимулювання д. участь в обговоренні рішення. ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ: 1. Ефективність – 2. Керівник – 3. Контролінг – Читайте також:
|
||||||||
|