МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Який внесок адміністративної школи менеджменту?а.виникає можливість швидкої обробки інформації, комп’ютерне моделювання; б.фактично започатковує науку менеджмент; в.враховує соціальні та психологічні фактори в управлінні; г.формує функції, принципи та визначення менеджменту. Що таке неформальні організації? а.організації, що об’єдналися для спільної діяльності; б.організації, що виникають і функціонують спонтанно; в.організації, які утворюються для виконання певних завдань; г.організації, які виконують незаплановані завдання. 3. Структура організації, як елемент внутрішнього середовища – це: а.логічні взаємовідносини рівнів управління та функціональних ланок; б.наперед визначена робота, що повинна бути виконана наперед встановленим способом у визначений термін; в.конкретний кінцевий стан, якого прагне досягти організація; г.поєднання кваліфікованих навичок, обладнання, інфраструктури і відповідних знань, необхідних для здійснення бажаних перетворень. 4. Комунікації розгортаються між людьми в площинах: а.суб’єкта та об’єкта; б.інформування та прийняття рішень; в.змісту та зв’язків; г.вмінь та навичок. 5. Повідомлення в комунікаціях-це: а.інформація у закодованому вигляді; б.документ, що повідомляє про певні події; в.процес передачі інформації; г.спосіб передачі інформації. 6. Адміністративні методи менеджменту базуються на: а.об’єктивних законах організації спільної діяльності; б.способах впливу на особистість і колектив; в.співвідношенні ціни та якості продукції; г.майнових інтересах фірми та їхнього персоналу. 7. Соціально-психологічні методи менеджменту базуються на: а.об’єктивних законах організації спільної діяльності; б.способах впливу на особистість і колектив; в.співвідношенні ціни та якості продукції; г.майнових інтересах фірми та їхнього персоналу. 8. Рішення, які приймаються за умов браку інформації, в проблемних ситуаціях, які відносно нові або зустрічаються вперше – це:: а. організаційні запрограмовані рішення; б. організаційні незапрограмовані рішення; в. директивні рішення; г. компромісні рішення. 9. Рішення, в яких дається детальний опис того, як необхідно діяти у конкретній ситуації - це: а. директивні рішення; б. нормативні рішення; в. методичні рішення; г. рекомендаційні рішення. 10. Всі функції управління поділяють на: а.спеціалізовані і виробничі; б.загальні і конкретні; в.американські та японські; г.продуктивні та адаптивні.
Читайте також:
|
||||||||
|