Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Який внесок адміністративної школи менеджменту?

а.виникає можливість швидкої обробки інформації, комп’ютерне моделювання;

б.фактично започатковує науку менеджмент;

в.враховує соціальні та психологічні фактори в управлінні;

г.формує функції, принципи та визначення менеджменту.

Що таке неформальні організації?

а.організації, що об’єдналися для спільної діяльності;

б.організації, що виникають і функціонують спонтанно;

в.організації, які утворюються для виконання певних завдань;

г.організації, які виконують незаплановані завдання.

3. Структура організації, як елемент внутрішнього середовища – це:

а.логічні взаємовідносини рівнів управління та функціональних ланок;

б.наперед визначена робота, що повинна бути виконана наперед встановленим способом у визначений термін;

в.конкретний кінцевий стан, якого прагне досягти організація;

г.поєднання кваліфікованих навичок, обладнання, інфраструктури і відповідних знань, необхідних для здійснення бажаних перетворень.

4. Комунікації розгортаються між людьми в площинах:

а.суб’єкта та об’єкта;

б.інформування та прийняття рішень;

в.змісту та зв’язків;

г.вмінь та навичок.

5. Повідомлення в комунікаціях-це:

а.інформація у закодованому вигляді;

б.документ, що повідомляє про певні події;

в.процес передачі інформації;

г.спосіб передачі інформації.

6. Адміністративні методи менеджменту базуються на:

а.об’єктивних законах організації спільної діяльності;

б.способах впливу на особистість і колектив;

в.співвідношенні ціни та якості продукції;

г.майнових інтересах фірми та їхнього персоналу.

7. Соціально-психологічні методи менеджменту базуються на:

а.об’єктивних законах організації спільної діяльності;

б.способах впливу на особистість і колектив;

в.співвідношенні ціни та якості продукції;

г.майнових інтересах фірми та їхнього персоналу.

8. Рішення, які приймаються за умов браку інформації, в проблемних ситуаціях, які відносно нові або зустрічаються вперше – це::

а. організаційні запрограмовані рішення;

б. організаційні незапрограмовані рішення;

в. директивні рішення;

г. компромісні рішення.

9. Рішення, в яких дається детальний опис того, як необхідно діяти у конкретній ситуації - це:

а. директивні рішення;

б. нормативні рішення;

в. методичні рішення;

г. рекомендаційні рішення.

10. Всі функції управління поділяють на:

а.спеціалізовані і виробничі;

б.загальні і конкретні;

в.американські та японські;

г.продуктивні та адаптивні.

 


Читайте також:

  1. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  2. А)нові школи
  3. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  4. Адміністративної економіки.
  5. Адміністративної юрисдикції
  6. Альтернативні школи другої половини XX століття
  7. Б). Наукові школи.
  8. Братства та братські школи.
  9. Буддійська філософія і її основні школи
  10. В) Альтернативні середні школи 20-30-х років
  11. Вальдорфські школи
  12. Вальдорфські школи




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Якого підходу до визначення організаційної ефективності не використовують? | ІІ. ВИЗНАЧТЕ ТИП ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ, ЗОБРАЖЕНОЇ НА СХЕМІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.