Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ

Встановіть відповідність між засобами мотиваційного впливу та відповідними групами:

1. Матеріальне стимулювання а. похвала;

2. Вдосконалення організації праці б. гнучкий графік роботи;

3. Залучення до процесу управління в. кар’єрний ріст;

4. Поліпшення якості робочої сили г. премія;

5. Нематеріальне стимулювання д. участь в обговоренні рішення.

ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ:

1. Комунікаційні перешкоди –

2. Персонал як елемент внутрішнього середовища –

3. Відповідальність –

ВАРІАНТ 17

Виконання КПІЗ – на протязі семестру.

Здача виконаного завдання до «___»______2014 р.

Завдання 1. Написання наукової доповіді

У даному завданні необхідно розкрити тему наукової доповіді (обсяг до 10-ти сторінок друкованого тексту, Times New Roman, шрифт – 14, інтервал – 1,5) згідно встановлених вимог вищої школи. В межах наукової доповіді необхідно дослідити дискусійні та інші проблемні питання, наукові бачення вітчизняних та зарубіжних вчених на вказану тему, з виділенням їх основних положень і головних ідей з особистою аргументованою оцінкою і рекомендаціями, власними зауваженнями та висновками до досліджуваних питань проблемної теми. Із періодичних видань (газет, наукових журналів, збірників наукових статей) віднайдіть та здійсніть аналіз не менш як 5-ти наукових статей за останні три роки за темою:

«Процес контролювання поведінки працівників як окремий вид контролю»

Обов’язковим є складання списку використаних джерел та формування додатку із ксерокопій використаних статей.

Завдання 2. Практичне завдання

Складіть кросворд на основі теми «Історія розвитку менеджменту». Кросворд повинен містити 15-25 запитань. Структура кросворду наступна:

1) наочно зображений кросворд із кодуванням запитань цифровими знаками;

2) перелік запитань;

3) наочно зображений кросворд із вписаними правильними відповідями.

Завдання 3. Тести та обґрунтування основних понять з менеджменту

І. ВИБЕРІТЬ ОДНУ ВІРНУ ВІДПОВІДЬ:

1. Метод вирішення конфлікт, при якому сторони вислуховують аргументи противника, йдуть на послуги і вирішують проблему шляхом колективного обговорення - це:

а. уникання;

б. співробітництво;

в. компроміс;

г. залагодження конфліктів.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 739

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод вирішення конфлікту, який передбачає взаємні поступки або відкладення вирішення проблеми на майбутнє -це | Який з вказаних методів вирішення конфліктів належить до міжособистісних?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.