Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що таке ситуаційний підхід до управління?

а.підбір прийомів управління для вирішення поставлених завдань;

б.підбір прийомів управління для досягнення поставленої мети;

в.підбір прийомів управління в залежності від набору обставин, що склалися;

г.підбір прийомів управління, що впливають на конкретну ситуацію.

Які основні підходи до вивчення менеджменту існують ?

а.ситуаційний, з позиції шкіл менеджменту, системний, загальний;

б.ситуаційний, процесний, системний, загальний;

в.ситуаційний, процесний, системний, з позиції шкіл менеджменту;

г.ситуаційний, інтегрований, системний, загальний.

7. Хто із нижчевказаних керівників належить до вищої групи управління:

а.керівники відділів, цехів, управлінь, окремих підрозділів;

б.начальники виробничих дільниць, бригадири, майстри, зав.кафедрою;

в.директора, президенти та їх перші заступники;

г.лише директора і президенти.

8. Менеджмент як мистецтво управління –

а.це процес ефективного використання теоретичних знань у практичній діяльності;

б.це орган або апарат управління сучасними організаціями;

в.це особливий вид людської діяльності, направлений на досягнення визначеної мети;

г.це поєднання всі види управлінської діяльності у єдиний ланцюг;

д. це категорія людей, які управляють організацією.

Що із нижчевказаних явищ не є бар’єром комунікації?

а.мова,

б.соціальний статус;

в.конкуренція між повідомленнями;

г.інформаційна мережа.

Визначте, що не є елементом комунікацій?

а.канал;

б.кодування;

в.повідомлення;

г.відправник.

ІІ. СИТУАЦІЙНЕ ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ:

Ігор Петрович має великий стаж роботи за спеціальністю, і хоча він ніколи не обіймав керівних посад високого рівня, до нього завжди зверталися за порадою щодо різних питань. Доречні поради, які він зазвичай давав, дозволяли йому отримувати певні преференції в питаннях оплати праці, встановлення графіку роботи, розподілу ресурсів і, навіть, вирішення побутових проблем за рахунок підприємства. На підприємстві вважають, що в окремих випадках Ігор Петрович може диктувати свої умови навіть генеральному директору.

Прояв якої форми влади є характерним для Ігоря Петровича?

ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ:

1. Контролювання –

2. Організаційна структура управління –

3. Метод менеджменту –

ВАРІАНТ 19

Виконання КПІЗ – на протязі семестру.

Здача виконаного завдання до «___»______2014 р.


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  4. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  7. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  8. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  9. Витратний підхід
  10. Віковий підхід і взаємодія різних рівнів соціального досвіду в діяльності різновікових дитячих об’єднань. Функції різновікової групи.
  11. Гібридний підхід
  12. Глобалітсика і глобальний підхід у науці




Переглядів: 779

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.