МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що таке ситуаційний підхід до управління?а.підбір прийомів управління для вирішення поставлених завдань; б.підбір прийомів управління для досягнення поставленої мети; в.підбір прийомів управління в залежності від набору обставин, що склалися; г.підбір прийомів управління, що впливають на конкретну ситуацію. Які основні підходи до вивчення менеджменту існують ? а.ситуаційний, з позиції шкіл менеджменту, системний, загальний; б.ситуаційний, процесний, системний, загальний; в.ситуаційний, процесний, системний, з позиції шкіл менеджменту; г.ситуаційний, інтегрований, системний, загальний. 7. Хто із нижчевказаних керівників належить до вищої групи управління: а.керівники відділів, цехів, управлінь, окремих підрозділів; б.начальники виробничих дільниць, бригадири, майстри, зав.кафедрою; в.директора, президенти та їх перші заступники; г.лише директора і президенти. 8. Менеджмент як мистецтво управління – а.це процес ефективного використання теоретичних знань у практичній діяльності; б.це орган або апарат управління сучасними організаціями; в.це особливий вид людської діяльності, направлений на досягнення визначеної мети; г.це поєднання всі види управлінської діяльності у єдиний ланцюг; д. це категорія людей, які управляють організацією. Що із нижчевказаних явищ не є бар’єром комунікації? а.мова, б.соціальний статус; в.конкуренція між повідомленнями; г.інформаційна мережа. Визначте, що не є елементом комунікацій? а.канал; б.кодування; в.повідомлення; г.відправник. ІІ. СИТУАЦІЙНЕ ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ: Ігор Петрович має великий стаж роботи за спеціальністю, і хоча він ніколи не обіймав керівних посад високого рівня, до нього завжди зверталися за порадою щодо різних питань. Доречні поради, які він зазвичай давав, дозволяли йому отримувати певні преференції в питаннях оплати праці, встановлення графіку роботи, розподілу ресурсів і, навіть, вирішення побутових проблем за рахунок підприємства. На підприємстві вважають, що в окремих випадках Ігор Петрович може диктувати свої умови навіть генеральному директору. Прояв якої форми влади є характерним для Ігоря Петровича? ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ: 1. Контролювання – 2. Організаційна структура управління – 3. Метод менеджменту – ВАРІАНТ 19 Виконання КПІЗ – на протязі семестру. Здача виконаного завдання до «___»______2014 р. Читайте також:
|
||||||||
|