Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема № 1

Рекреаційні зони міст України

 

Методичні рекомендації до самостійного опрацювання матеріалу

для студентів ОКР «магістр» факультету агротехнологій і екології спеціальності: 8.070801

«Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»

 

 

 

 

Львів 2009

Рекомендовано до друку

методичною радою

університету

Протокол №

від 2008 р.

 

Укладачі: к.б.н. Г. А. ЛИСАК, асистент О.Й. Гнатик,

К.б.н. п. р. хірівський

 

Відповідальний за випуск: к. б. н., доцент Б. Криктун

Рецензент: викладач-методист вищої категорії,

завідувач відділенням

прикладної екології

і організації туристичного

обслуговування

екологічного коледжу ЛНАУ

Рибак С. Б.

 

Редактор: Н. В. Скосарева

 

 

Коректор: Д. В. Митякинська

 

© Львівський національний аграрний університет, 2009

Вступ

Курс «Рекреаційні зони міст» охоплює 108 аудиторних і позааудиторних годин навчальної роботи студентів. Самостійне опрацювання матеріалу передбачає самопідготовку студента до занять і самостійне вивчення окремих розділів, як з пропедевтичною ціллю, так і з метою закріплення. Оцінювання самопідготовки до занять здійснюється під час поточного контролю.

Метою навчальної дисципліни «Рекреаційні зони міст» є ознайомлення з рекреаційним потенціалом міст України, які є складовою соціально-економічних запасів нашої країни.

Завданнякурсу - вивчення рекреаційних об’єктів ключових міст України; ознайомлення з історією виникнення і становлення рекреаційної сфери міст Карпатського, Кримського, Дніпровсько-Дністровського, Азово-Чорноморського рекреаційних регіонів; аналіз стану рекреаційної індустрії в містах нашої держави та визначення можливості для її вдосконалення. Методичні рекомендації до самостійного опрацювання матеріалу з дисципліни «Рекреаційні зони міст України» допоможуть студенту повноцінно освоїти матеріал.

Після закінчення курсу студенти мають знати:

- класифікацію рекреаційних ресурсів міст;

- рекреаційні ключові міста України;

- основні рекреаційні об’єкти міст Кримського, Дніпровсько-Дністровського, Карпатського, Азово-Чорноморського рекреаційних регіонів;

- напрями реформування рекреаційної сфери;

- рекреаційні всесвітньовідомі міста.

Уміти:

- охарактеризувати рекреаційні об’єкти міст;

- класифікувати рекреаційні об’єкти;

- визначати норми рекреаційного навантаження;

- складати картосхеми рекреаційного районування.

Навчальна дисципліна «Рекреаційні зони міст» сприяє ефективному засвоєнню практично всіх дисциплін екологічного напряму.

Методичні рекомендації до самостійного опрацювання матеріалу з навчальної дисципліни складені на основі робочої програми, підготовленої доцентом кафедри екології та біології Г. А. Лисак і затвердженої 30. 08. 2007р., (прот. № 1).

Програма розрахована на 14 годин лекцій і 28 годин практичних занять. Навчальна дисципліна включає 5 модулів: І-ІІ – навчально-аудиторної роботи (80 б.), ІІІ – самостійної роботи (8 б.), IV – індивідуальної роботи (7б.), V – наукової роботи (5 б.).

Підсумковий контроль знань та умінь здійснюється у формі тестового заліку.

 

Тема № 1




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Небезпечні харчові добавки | Основні засади курсу «Рекреаційні зони міст»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.