МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо виконання та захисту контрольної та курсової робіт З дисципліни «Менеджмент» заочної та дистанційної форми навчання 7.050201 “Менеджмент організацій” Укладач доц. Зубко Т.Л. Київ 2014 I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ Предметом вивчення дисципліниє: - управлінські відносини у різноманітних сферах менеджменту; - система управління організаціями та підприємствами, її загальні методи закони, закономірності та принципи ефективного формування, функціонування та розвитку; - методи процесу прийняття управлінських рішень та коммунікацій в системі ефективного управління організацією. Метою вивчення навчальної дисципліниє: з'ясування фундаментальних понять менеджменту, його загальних функцій, відповідальності та етики у менеджменті; опанування основними термінами, категоріями та навичками управління на рівні їх тлумачення й відтворення для практичного застосування та втілення як у процесі навчання, так і майбутньої фахової діяльності. Завданнями навчальної дисципліни є формування наступних умінь: вміти описувати загальні властивості менеджменту, взаємозв'язок менеджменту з іншими дисциплінами, проводити класифікацію менеджменту; - вміти характеризувати школи наукового управління та особливості формування сучасної науки менеджменту в Україні, застосовувати закони, закономірності, принципи менеджменту для будь-якої організації; - уміти характеризувати різновиди організацій, застосовувати їх на практиці для організації діяльності підприємств, застосовувати механізм реалізації функцій менеджменту; - уміти здійснювати процес планування діяльності підприємств та свого власного життя, організовувати діяльність з проектування організаційних структур управління та делегування повноважень і відповідальності; - уміти оцінювати мотиваційну силу згідно теорій мотивацій, розуміти значення людського фактору в управлінні, здійснювати контроль та регулювання у менеджменті; - уміти здійснювати процес прийняття управлінських рішень різноманітними методами у різноманітних ситуаціях та характеризувати форми впливу влади, типології лідерів, континіум стилів керівництва, та особливості національних систем керівництва, розвивати в собі необхідні риси, властиві лідеру та менеджеру; - уміти оцінювати переваги та недоліки соціальної відповідальності та етики, характеризувати зміст юридичної відповідальності, моделювати процес організаційних перетворень, оцінювати важливість змін для організацій. Читайте також:
|
||||||||
|